۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84366224
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استادان دانشگاه‌های قزوین، مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کردند

قزوین – ایرنا – ۱۰ تن از استادان دارای مرتبه علمی استاد تمامی در دانشگاه های استان با صدور بیانیه ای، مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کردند.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه که روز دوشنبه به ایرنا ارسال شده، آمده است: بی­گمان نظام جمهوری اسلامی زاییدة تلاش یکایک غیورمردان و شیرزنانی است که همواره جان و مال و حتی فرزندان خود را برای ایجاد و بقای انقلاب تقدیم اسلام عزیز و میهن مقدس خود کرده­اند.

در ادامه بیانیه آمده است: کیست که نداند پیشرفت­های کشور ایران نیز مرهون حمایت­های مردم است و در سایة این ایثارگری­های مخلصانه، شکیبایی­های بی­مانند و پشتیبانی­های بی­دریغ مردم­ از فرزندان خود در دانشگاه­ها پیشرفت­های مختلف علمی در علوم پزشکی، علوم انسانی و پایه، علوم فنی و مهندسی چون هوا و فضا، نانو، صنایع دفاعی، صنایع بزرگ و مادر چون صنایع پتروشیمی و کسب جایگاه رفیع منطقه­ای و جهانی ایران رقم خورده است.

بیانیه می افزاید: مطمئنیم که نیک می­دانید امنیت هر کشوری به میزان یکپارچگی و پشتیبانی آن ملت از رهبران آن وابسته است، رویکردی که در طول این چهل و اندی سال همواره با حضور کم­نظیر مردم در عرصه­های مختلف تحقق یافته و مانع دست اندازی اجانب اهریمن­خو به حریم ایران عزیز شده است.

 در ادامه آمده است: اما گویا این بار دشمنان قسم خورده ملت با سیطرة امپراتوری رسانه­ای و انبوه اخبار دروغ و راهبرد فریب، تخریب و افترا این اتحاد ملی را هدف قرار داده­اند بنابراین برما است که آگاه باشیم و با مشارکت حداکثری خود مانع تحقق خواسته­های شیطانی منافقان و دشمن صهیونیسم و آمریکای جنایتکار شویم.

بیانیه می افزاید: از این رو، ما استاد تمام­های دانشگاه های استان قزوین با یادکرد خطر پیش­رو، از شما ملت شریف ایران به ویژه مردم شهید پرور قزوین برای مشارکت حداکثری در این رزمایش مردم سالاری دعوت می­کنیم تا با رأی خویش پاسدار حریم اسلام و مرزهای میهن و ادامه­دهندة راه پاک شهدای والامقام ایران اسلامی چون شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی باشیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha