کشف مواد مخدر در اشنویه ۸ برابر پارسال شد

۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۹
کد خبر: 84366182
کشف مواد مخدر در اشنویه ۸ برابر پارسال شد

مهاباد- ایرنا - فرمانده انتظامی اشنویه گفت: در سه ماهه نخست سال تاکنون ۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده که این میزان هشت برابر سال گذشته است.

سرهنگ طالب قلی‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: طی سه ماهه نخست تاکنون ۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۱۲ کیلوگرم تریاک،و هشت کیلوگرم شیشه و حشیش در این شهرستان کشف و ضبط شده‌است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، با انجام کارهای اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی هشت نفر از متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اشنویه از همکاری و همراهی شهروندان در مشارکت با پلیس قدردانی کرد و افزود: همراهی شهروندان با عوامل انتظامی در زمینه مبارزه با گسترش پدیده شوم اعتیاد می‌تواند نقش مهمی در کاهش این معضل اجتماعی داشته باشد.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با تماس با تلفن ۱۱۰، عوامل انتظامی را مطلع سازند تا نیروهای انتظامی بتوانند با ورود به موقع خود با سوداگران مرگ مقابله کنند.

سرهنگ قلی‌زاده ادامه داد: در خصوص دستگیری معتادان نیز ۲۲۵ درصد میزان دستگیری افزایش یافته و اجرای برنامه ارتقای امنیت با محوریت محله‌محوری در دست اجراست.

وی گفت: در سال ۱۳۹۹ این شهرستان رتبه اول استان در خصوص مقابله با سرقت را کسب کرده‌بود و ۱۵ درصد میزان سرقت در این شهرستان کاهش یافته است.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

شهرستان اشنویه  با ۷۴ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha