۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 3145
کد خبر: 84363101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت حداکثری در انتخابات جهاد سیاسی مردم است

۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲
کد خبر: 84363101
مشارکت حداکثری در انتخابات جهاد سیاسی مردم است

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه شهرستان ساوه گفت: دشمنان از هر راهی تلاش می‌کنند تا مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند در حالی که بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری حضور در انتخابات جهاد سیاسی محسوب می شود.

سرهنگ «حجت‌الله دستجانی» در گفت‌ و گو با ایرنا ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: ۲۸ خرداد در واقع لیلة القدر انقلاب اسلامی و بسیار سرنوشت‌ساز است زیرا ملت برای تعیین مدیریت عالی کشور در چهار سال آینده باید تصمیم گیری کند؛ از این رو مهمترین اولویت تمام آحاد جامعه دعوت به حضور پرشور پای صندوق‌های رای است.

وی بیان کرد: مشارکت در انتخابات نقطه عطف مقابله با دشمنان انقلاب است زیرا که حضور کمرنگ مردم در این انتخابات جزو اهداف شوم دشمنان بوده و از هیچ تلاشی برای دستیابی به این هدف فروگذار نخواهند کرد.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه ادامه داد: امروز جهاد تمام مردم این مسئله است که اهمیت «حضور» را اعلام کنند و مقام معظم رهبری نیز همواره بر این موضوع تاکید دارند و نکته اساسی زمان حضور و یاری به‌ موقع انقلاب است.

به گفته دستجانی، حضور مردم در صحنه، نصرت و برکت الهی را در پی دارد در حالی که حرکت از خانه تا صندوق رای نیز به نوعی عبادت است.

وی بیان کرد: حضور در انتخابات، ساده ترین فرمول برای شکست دشمن است زیرا که حضور حداکثری در انتخابات این پیام را دارد که مردم انقلابی ایران تحت فشار تحریم و هر شرایط دشواری پای نظام و انقلاب خواهند ایستاد.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه بیان کرد: ۲۸ خرداد صرفا یک انتخابات برای تعیین ریاست جمهوری نیست بلکه حرکتی بزرگ در برابر مستکبران است و امروز می بینیم که تمام کفر در برابر اسلام قرار گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه عنوان کرد: ایران به برکت خون شهدا و همراهی مردم، لنگرگاه ثبات و امنیت است و خوشبختانه امروز به برکت انقلاب به خیمه دشمن نزدیک شده‌ایم و نصرت الهی نزدیک است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز ۲۸ خرداد برگزار می شود و در شهرستان ساوه نیز ۱۵۹ شعبه اخذ رای برای مشارکت ۱۹۱ هزار رای دهنده استقرار خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha