تداوم حرکت جهادی جوانان، لازمه قدرت بیشتر ایران اسلامی است

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: لازمه قدرت بیشتر ایران اسلامی، تداوم حرکت جهادی و انقلابی جوانان در عرصه های مختلف است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به برکت خون شهدا و با یاری خداوند متعال در برابر دسیسه‌های دشمنان نظام از اول پیروزی انقلاب اسلامی ایستاده ایم و تا آخر هم خواهیم ایستاد.

وی اضافه کرد: مردم ما این ایستادگی را از هشت سال دفاع مقدس آموخته‌ است و این پایداری همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برای شکست خاکریزهای دشمن نیازمند یک مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری بودیم، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی همیشه نشان دادند که در پای انقلاب اسلامی ایستاده و تا آخر هم خواهند ایستاد و در این انتخابات نیز با حضور گسترده توطئه های آنها را در هم شکست.

سردار شهسواری افزود: مردم ولایتمدار و بصیر در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مثل هشت سال دفاع مقدس و همانند عبور از اروند رود بود که با حضور حداکثری و آگاهانه مردم را شاهد بودیم؛ این حضور یک تیر خلاص به قلب دشمنان بود.

وی اضافه کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان قدرتمند است و باید توانایی‌های خود را تقویت و به روزرسانی کنیم.

وی اظهار داشت: دشمنان با انواع تهدیدها، تحریم‌ها و با انواع توطئه ها سعی کردند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند اما به یاری خدا وبا پشتیبانی ملت برزگ ایران اسلامی  با ابزارهای قوی که در دست دارد، در برابر این فتنه‌ها ایستاده ایم و خواهیم ایستاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha