قهر با صندوق‌های رای نتیجه مثبتی ندارد

خرم‌آباد - ایرنا - رییس هیات بسکتبال لرستان گفت: قهر کردن با صندوق‌های رای اقدام مناسبی نیست و هیچ نتیجه مثبتی ندارد چراکه حضور در انتخابات منجر به تغییرات می‌شود.

امیر مسیببان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون همواره بر رای مردم تاکید شده است و حضور آنان در تمام صحنه‌ها موجب دلگرمی می‌شود چراکه در همه رویدادهای مهم نشان دادند به نظام علاقه‌مند هستند.

وی با بیان اینکه افزایش امید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات یک امر مهم و ضروری است تصریح کرد: تحریم های ظالمانه علیه ایران در به وجود آمدن مشکلات بسیاری تاثیرگذار بود اما برخی از مشکلات داخلی ناشی از عدم مدیریت صحیح می باشد که مردم باید با انتخاب اصلح رییس جمهوری و شوراهای اسلامی در راستای کاهش این مشکلات سهیم شوند.

وی ادامه داد: همچنین بهره گیری از جوانان و بانوان در بدنه دولت می تواند احساس مسئولیت در این قشر را بالا برده و امید به آینده را افزایش دهد که این موارد در تربیت مدیران موفق تاثیرگذار است.

مسیبیان اضافه کرد: هر کاندیدا زمان کمی از تایید صلاحیت تا برگزاری انتخابات جهت معرفی برنامه های خود دارد و عملا نمی تواند در جذب بسیاری از افراد تاثیر گذار باشد بنابراین عملکرد افراد در گرو یک مجموعه است و هر کاندیدا باید با ورود به عرصه انتخابات، کابینه خود را مشخص کند تا مردم زمان کافی برای شناسایی آنها داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا باید از بستر فضای مجازی و رسانه ها برای معرفی کاندیداها بهره لازم را برد.

وی افزود: به دلیل همزمانی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با ریاست جمهوری، شاهد افزایش مشارکت در لرستان خواهیم بود چراکه این انتخابات طایفه‌ای بوده و بسیاری از افراد برای حمایت از کاندیدای مورد نظر پا به عرصه خواهند گذاشت.

مسیبیان با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر باید اماکن ورزشی را حمایت کنند گفت: جناح بازی باید کنار گذاشته شود تا قشر ورزشی بتواند از حمایت‌های لازم برخوردار شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha