۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 84355035
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه امام خمینی(ره) حفظ انقلاب و نظام اسلامی است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: راه امام خمینی(ره) حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همه باید ادامه دهنده این راه نورانی باشیم.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: ملت ایران به رهبری مقام معظم رهبری و گوش فرا دادن به رهنمودهای ولایت فقیه ادامه دهنده راه امام(ره) هستند و هیچگاه پشت به نظام و انقلاب نخواهند کرد.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) همواره با ساده زیستی و سفارش به تقوا مسئولان را به خدمت صادقانه به مردم دعوت می کرد زیرا مکتب امام (ره) به خدمت به مردم و مستضعفان تاکید داشت.

امام جمعه بروجرد گفت: امروز ملت ایران باید با شرکت در انتخابات دشمنان را ناامید کنند زیرا کسانی مانند منافقین و سلطنت طلب‌ها و استکبار جهانی و صهیونیست ها تلاش دارند تا ملت ایران را از شرکت در انتخابات  منع کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود: ملت برای اقتدار ایران اسلامی باید در انتخابات شرکت کنند و به رغم همه مشکلات اقتصادی نباید اجازه دهیم دشمنان برای ما تصمیم بگیرند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به روز حمایت از کودکان قربانی خشونت و جنگ گفت: سالهاست که رژیم منحوس اسرائیل و دیگر همدستانش مانند عربستان در حال کودک کشی هستند و سازمان های بین المللی چشمان خود را به این فجایع بشری بسته اند.

وی بیان کرد: عربستان سعودی چند سالی است که کودکان بی گناه یمن را به خاک و خون می کشد ولی متاسفانه سازمان های بین المللی حقوق کودکان کر و کور شده اند و اقدامی انجام نمی دهند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهادت امام صادق(ع) گفت: امام صادق(ع)  اسلام را با تربیت شاگردان بسیاری احیا کرد، اگر امام باقر و امام صادق (ع) نبودند اسلام به بیراهه می رفت این امامان به گردن اسلام حق بزرگی دارند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha