طرح "هر مطب یک کتابخانه" در خرم‌آباد اجرایی شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: طرح "هر مطب یک کتابخانه" در راستای انتخاب خرم‌آباد به عنوان پایتخت کتاب ایران در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش ایرنا احمدحسین فتایی روز چهارشنبه اظهار کرد: همچنین این طرح در راستای افزایش سرانه مطالعه شهروندان،با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتشارات هاویر، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی اجرا شده است.

وی گفت: در قالب این طرح ضمن ایجاد قفسه کتابخانه باز عمومی در بیمارستان ها، مطب و مراکز درمانی مرکز لرستان، کتاب هایی با موضوعات عمومی و تخصصی به این کتابخانه ها اهدا می شود.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان آمادگی دارد در راستای افزایش تاب آوری جامعه و در صورت اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، همکاری های خود را در سایر شاخه های فرهنگی و هنری نیز ارتقا دهد.

رییس بیمارستان و مرکز آموزشی شهدای عشایر خرم آباد نیز گفت:  اجرای این طرح می تواند باعث افزایش اطلاعات عمومی همراهان بیمار و همچنین آگاهی ها و دانش تخصصی کادر درمان شود.

عباس پزشکی اظهار کرد: در قالب این طرح و با کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به زودی تمامی بخش های بیمارستان شهدای عشایر صاحب قفسه کتابخانه باز خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha