۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84350964
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورود خودروهای غیربومی به ایلام از فردا ممنوع است

ایلام - ایرنا - رییس پلیس راه ایلام گفت: ورود خودروهای غیر بومی به استان و خروج خودروهای غیر بومی به سایر استان ها بمنظور جلوگیری از افزایش شیوع کرونا از فردا دوازدهم تا ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه سال جاری ممنوع است.

سرهنگ رضا همتی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم‌های نظارتی پلیس راه در مبادی ورودی پنج نقطه از استان مستقر هستند و از ورود پلاک‌های غیر بومی به ایلام جلوگیری می‌کنند.

وی با اعلام این که پلیس راه از مبادی ورودی اصلی و فرعی استان اجازه ورود به هیچ خودروی پلاک غیربومی بدون مجوز را نمی دهد ، هشدار داد : هر خودروی پلاک غیربومی که از مبادی شناخته نشده وارد استان شود از جریمه در امان نخواهد بود چون هم به وسیله دوربین های بین شهری و شهری شناسایی می شود و هم ماموران پلیس در داخل جغرافیای استان با وظایفشان به اندازه کافی آشنایی دارند.

رییس پلیس راه ایلام تاکید کرد: راننده هر خودروی پلاک غیربومی که به شرایط ممنوعیت ورود به ایلام بی توجهی کند و سعی در دور زدن ممنوعیت داشته باشد ، علاوه بر جریمه در صورت مشاهده خودرو اعمال قانون و توقیف خواهد شد. 

سرهنگ همتی زاده از اعمال قانون برای مالکان خودرهایی که به مصوبه ستاد مقابله با کرونا بی‌توجهی کنند خبر داد و یادآور شد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا در صورت ورود خودروهای بومی به شهرهای با وضعیت قرمز یک میلیون تومان و شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد هرکدام ۵۰۰ هزار تومان جریمه برای پلاک آنان منظور خواهد شد.

بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی شهرستان های ایلام و آبدانان در وضعیت نارنجی و شهرهای دهلران، دره شهر، مهران، بدره، ملکشاهی، سیروان، چرداول، هلیلان و ایوان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha