۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84343786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک ایلامی دیگر قربانی کرونا شد

۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵
کد خبر: 84343786
یک ایلامی دیگر قربانی کرونا شد

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: یک ایلامی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته قربانی کرونا شد و مجموع فوتی های استان به ۷۸۱ نفر افزایش یافت.

دکتر محمد کریمیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت(شبانه روز گذشته) ۲۰ بیمار حاد تنفسی جدید نیز در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های استان به تعداد ۹۱ نفر رسید.

وی افزود: شهرستان ایلام همچنان با ۹ بستری جدید دارای بیشترین تعداد بستری های جدید در استان است.

دکتر کریمیان یادآور شد: همچنین از بستری های جدید سه نفر مربوط به دره شهر، ۲ نفر مهران، یک نفر آبدانان، یک نفر ایوان، یک نفر چرداول، یک نفر دهلران، یک نفر سیروان و یک  نفر نیز مربوط به ملکشاهی است.

وی با بیان اینکه تعداد مبتلایان و بستری های استان در حال کاهش است، گفت: مدیریت کلینیک ویژه کرونا در کاهش ۷۲ درصدی آمار همراه با ۴۰۰ تیم رهگیری، ۱۱ تیم مراقبت در منزل و حمایت ۵۳۳ تیم بسیج در کاهش مبتلایان و بستری ها تاثیر بسزایی دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: ۱۶ مرکز واکسیناسیون در ایلام استقرار یافته است و مردم نیز از واکسینه کردن استقبال می کنند.

دکتر کریمیان اضافه کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ ابتلای جدید شناسایی شده و مجموع مبتلایان استان به ۳۸ هزار و ۵۵۱ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا در استان ۳۷ هزار و ۶۰۰ نفر است، گفت: شهرستان های ایلام، چوار، مهران و آبدانان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: شهرستان های دهلران، دره شهر، ملکشاهی، بدره، سیروان، چرداول، ایوان و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha