فرماندار: مسکن مهر پاکدشت صاحب درمانگاه و مرکز فرهنگی می‌شود

تهران- ایرنا- فرماندار پاکدشت گفت: با تأمین اعتبارات مورد نیاز، مسکن مهر امام رضا(ع) این شهرستان صاحب درمانگاه و مرکز فرهنگی می‌شود.

مهدی یوسفی جمارانی روز دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی پاکدشت که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد اظهار داشت: مجموعه مسکن مهر امام رضا(ع) با ۳۰ هزار نفر جمعیت فاقد مرکز بهداشتی و فرهنگی است که به منظور رفاه حال ساکنین این منطقه، مقدمات این مهم فراهم شده است.

وی گفت: اجرای دو طرح درمانگاه و مرکز فرهنگی مسکن مهر پاکدشت در مرحله مناقصه قرار داد و به زودی عملیات اجرای این دو طرح آغاز می‌شود.

فرماندار پاکدشت با اشاره به این‌که تکالیف دستگاه‌های اجرایی در قانون مشخص شده افزود: کار اجرایی و اداری سخت نیست، دستگاه‌های اجرایی باید با تلاش و همفکری و به ویژه برنامه ریزی دقیق، اقدامات لازم را در زمان بندی مشخص انجام داده و به نتیجه مطلوب در خدمت رسانی به مردم برسند.

وی با اشاره به این‌که در قانون برنامه‌ریزی میزان تحقق شاخص ها و اهداف سالانه مشخص شده اظهار داشت: اگر چه با محدودیت در اعتبارات و تحریم‌ها مواجه هستیم اما این موضوع نباید باعث شود تا از نظام برنامه‌ریزی فاصله بگیریم چرا که نظام اداری کشور در دولت‌ها مبتنی بر برنامه‌ریزی است.

یوسفی جمارانی با اشاره به برنامه ششم توسعه کشور بیان کرد: مبنای کلی همه اقدامات و جهت‌گیری‌های کشور از لحاظ اجرایی باید در راستای قانون برنامه ششم قرار گرفته و برنامه‌ها برهمین اساس تنظیم، تصویب و به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم رعایت الگوی مصرف آب در شهرستان گفت: انشعابات غیرمجاز یکی از مسائل و مشکلات شهرستان پاکدشت است که ظرفیت قانونی برای رفع آن فراهم شده و تلاش می‌شود تا با همکاری و مشارکت دستگاه‌های خدمات‌رسان، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها این معضل برطرف شود.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha