استاندار: ظرفیت‌های درمانی تامین اجتماعی در بوشهر نیازمند توسعه است

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهر گفت: این استان در تحقق درآمد سازمان تامین اجتماعی در میان دیگر استان‌ها بالاترین سهم دارد که انتظار است به همین تناسب ظرفیت‌های خدمات درمانی تامین اجتماعی در این استان توسعه یابد.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند شنبه‌شب در نشست با عادل دهدشتی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی افزود: پارس جنوبی یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر است و این منطقه مهم صنعتی نقشی تأثیرگذار در افزایش درآمدهای تامین اجتماعی دارد.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی پارس شمالی بدون شک سهم سازمان یاد شده از منابع درآمدی استان بوشهر افزایش می‌یابد که با چنین شرایطی می‌طلبد زمینه برای افزایش سطح خدمات سازمان تامین اجتماعی در این استان فراهم شود.
گراوند ادامه داد: تامین نیروی انسانی و تخصصی بیمارستان و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر باید در اولویت سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد.
وی گفت: تسریع در تکمیل پروژه‌های درمانی یکی از اولویت‌های استان بوشهر است که در این ارتباط زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی در این استان افزایش می‌یابد.
گراوند، نقش مهم تامین اجتماعی در عرصه‌های مختلف را برشمرد و گفت: تامین اجتماعی تحول بزرگی در افزایش حقوق و دستمزد کارکنان بویژه بازنشستگان ایجاد کرده که میانگین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داده‌است.

استاندار بوشهر افراد تحت پوشش تامین اجتماعی را از نظر اقتصادی و معیشتی اقشار متوسط و ضعیف جامعه دانست عنوان کرد: با افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شرایط مالی مطلوب‌تری برای آنان فراهم شده‌است.

گراوند افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را کار بزرگ و ماندگار دانست و تصریح کرد: بخش عمده‌ای از کارکنان جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که این تحول در عرصه حقوق و دستمزد مایه مباهات است.

وی همچنین با اشاره به اینکه انتصاب مدیران بر اساس کارآمدی آنان انجام می‌شود، اظهار داشت: مهمترین ویژگی انتصاب مدیران در حوزه‌های مختلف کارآمدی و خدمت‌گزاری و تحقق مطالبات مردم است.
در این نشست عباس دیری‌ به عنوان مدیرکل تأمین اجتماعی و سید جواد رکاب‏پور به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر معرفی و از خدمات مدیران سابق تجلیل شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha