امام جمعه همدان: حمایت از تولید باید علمی و عملی باشد

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حمایت از تولید باید علمی و عملی باشد و اقدامات دراین زمینه باید عملیاتی و نمود عینی داشته باشد چراکه با وعده مشکلات حل نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین "حبیب الله شعبانی موثقی" روز جمعه با حضور در جمع کارکنان شرکت دانش بنیان تولید خمیر دندان گیاهی همدان، اظهار داشت: حمایت از تولید و رفع موانع مطالبه جدی تولیدکنندگان است که باید مورد توجه مسوولان و متولیان امر قرار گیرد.

وی با تمجید از فعالیت شرکتهای دانش بنیان در استان همدان، افزود: جوانان متخصص و اندیشمند با حضور متعهدانه در این عرصه ضمن افتخارآفرینی نقش موثری در رونق تولید و ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی کشور دارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه حمایت از تولید کننده در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی یک امر مهم و ضروری است، افزود: اینکه تولید کننده ما آنقدر نسبت به کشور خود تصعب دارد و با وجود همه سختی‌ها و موانعی که در مسیر تولید وجود دارد، تصمیم به ماندن و انجام کار می‌گیرد، مساله‌ای نیست که بتوان راحت از کنار آن عبور کرد.

وی با بیان اینکه وظیفه خود دانستم تابا حضور در این شرکت دانش بنیان از مدیران خلاق و مبتکر شرکت تقدیر کنم، یادآور شد: فقط تقدیر و تشکر کافی نیست و ضرورت اصلی، حمایت از تولید کننده به معنای واقعی کلمه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha