تمرکز تبلیغات انتخابات بر رسانه‌ها و فضای مجازی است

کرمانشاه- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: براساس پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، کمترین تجمعات را در انتخابات خواهیم داشت و با برنامه‌ریزی‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیشتر تمرکز تبلیغات بر رسانه‌ها و فضای مجازی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حسین خوش‌اقبال» روز سه‌شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری، افزود: به عنوان مجریان انتخابات، باید بر اساس مولفه های قانونمداری و بی طرفی عمل کنیم و تلاش خواهیم کرد که انتخاباتی در شان مردم و نظام جمهوری اسلامی برگزار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: کسانی که بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبند باید بدانند که هیچ جایگزینی برای صندوق رای نمی‌توان داشت. تاریخ انقلاب اسلامی نمونه‌های برجسته‌ای از دوره‌هایی را بیاد دارد که اراده ملت از طریق صندوق رای به کرسی نشسته و بر اساس این تجارب باید از این حق قانونی نهایت بهره‌برداری را داشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه باید در عرصه انتخابات احساس مسوولیت کنند، افزود: باید تا حد ممکن به افزایش شور و نشاط انتخاباتی کمک کنیم و امیدواریم که مجموعه تصمیم گیران نیز بستر اصلی رقابتی شدن انتخابات را با حضور نمایندگان همه جریان های سیاسی فراهم کنند.

خوش‌اقبال در ادامه با اشاره به تدارکات انجام شده برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونا گفت: بیش از یکسال است که مجموعه وزارت کشور و شورای نگهبان برای حفظ سلامت مردم مطالعه و بررسی داشته‌اند که در نهایت منتج به افزایش ۲ ساعته مهلت اخذ رای شد و نظر بر این است که آغاز اخذ رای در این انتخابات زودتر انجام شود.

وی با اشاره به امواج یاس پراکنی شبکه های معاند برای دلسردی مردم از انتخابات تاکید کرد: رسانه ها به عنوان کانال های آگاهی بخش جامعه، نقش تعیین کننده ای در انتخاباتی شدن و حرارت گرفتن فضای سیاسی کشور را دارند.

رسانه شور انتخاباتی ایجاد کنند

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه سخنانش افزود: باید تلاش کنیم با اعتماد سازی و امید آفرینی، اثر بخشی و کارایی صندوق رای در سرنوشت کشور بازنمایی شود و این مهم در گرو کار حرفه ای و منسجم رسانه ها است.

خوش‌اقبال با اعلام آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از هفتم خرداد ماه خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم که با بهره گیری از تجارب مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم، اتخاذ تدابیر مناسب و همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی از سلامت مردم و مجریان برگزاری انتخابات محافظت کنیم.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha