۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹
کد خبر: 84340751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۹ طرح ملی امسال در شهرستان ری اجرا می‌شود

۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹
کد خبر: 84340751
۴۹ طرح ملی امسال در شهرستان ری اجرا می‌شود

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: امسال ۴۹ طرح ملی با ۲ هزار و ۴۰۰ میلیاردریال اعتبار برای این شهرستان تعریف کردیم که تعدادی از آنها در حال اجرا و بخشی نیز در مرحله عقد تفاهمنامه است.

حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعتبارات لازم را جذب خواهیم کرد، افزود: این طرح ها افزون بر پروژه های استانی است که می تواند رضایت مردم را داشته و باعث توسعه شهرستان باشد.

وی اظهار داشت: تحقق شعار سال که مقام معظم رهبری با عنوان تولید، پشتیبانی ها  ومانع زدایی نامگذاری کردند از اولویت های دستگاههای اجرایی شهرستان ری در سال جاری به شمار می رود و تلاش می کتیم تا محورهایی که شعار سال را محقق می کند تقویت شود.

این مسئول با اشاره به برگزار منظم نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته، خاطرنشان کرد: مسائل مربوط به سرمایه گذاری،  

رفع مشکلات تولیدکنندگان، صنعتگران، حل مشکلات واحدهای صنعتی راکد و اشتغال از مهمترین مباحثی است که به صورت جدی در دستور کار این ستاد طی سال جاری خواهد بود.

توکلی با بیان اینکه در ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان مصوبات خوبی را برای آب و برق شهرک های صنعتی داشتیم، تاکید کرد: در این نشست ها موضوع زیرساخت واحدها و شهرک های صنعتی و همچنین لکه های صنفی را مرتفع کردیم و  در این جهت دستگاههای اجرای  وخدمات رسان اقدامات خوبی انجام خواهند داد.

وی با شاره به راه اندازی سامانه غیرحضوری برای رسیدگی به درخواست های تولیدکنندگان و صنعتگران، اضافه کرد: تسهیل امور یکی از اولویت های دستگاههای اجرایی شهرستان ری در سال جاری است و اتقاق های خوبی در این شهرستان رقم خورده که رضایت عمومی را بدنبال داشته است.  

فرماندار ویژه شهرستان ری با قدردانی از پیگیری اصحاب رسانه برای مطالبات و مشکلات به حق مردم شهرستان ری گفت: مطالبات باید در راستای اخلاق مداری باشد و بتواند مشکلات مردم را حل کند و ما نیز پاسخکوی مطالبات مطرح شده هستیم.

این مسئول تاکید کرد: اطلاع رسانی در شهرستان ری به نحوی است تا مواردی را که قانون اجازه داده انجام شود و چیزی را از خبرنگاران دور نکردیم و اصحاب رسانه را غریبه نمی دانیم.

توکلی اظهار امیدواری کرد؛ با کمک خبرنگاران و اصحاب رسانه اتقاق های خوبی در انتخابات ۲۸ خرداد در راستای منافع ملی و تحقق منویات مقام معظم رهبری رقم بخورد.

به گفته وی انتخابات ۲۸ خرداد ددر ۵۹ نقطه روستایی و شش نقطه شهری با همکاری ۱۵ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارت در شهرستان ری برگزار می شود.  

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha