بیش از ٨ هزار معتاد متجاهر از ابتدای امسال در تهران جمع‌آوری شدند

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: ۸ هزار و ۸۲ معتاد متجاهر از ابتدای سال تاکنون در تهران جمع‌آوری شدند.

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه دوازدهمین طرح ظفر، صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نگهداری معتادان متجاهر وظیفه پلیس نیست و وظیفه پلیس جمع‌آوری آن‌ها است، افزود: از ابتدای سال تاکنون هشت هزار و ۸۲ نفر از معتادان متجاهر جمع‌آوری شده است؛ همچنین هزار و ۸۰۰ معتاد متجاهر مرد و ۷۰ معتاد متجاهر زن طی سه روز گذشته جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه سه سال است فریاد می‌زنیم ۱۲ مرکز نگهداری معتادان متجاهر و گرم‌خانه در محل شوش، مولوی و هرندی است که باعث می‌شود این محلات به چالش کشیده شود، گفت: این مراکز باید به خارج از تهران منتقل شوند و جای تاسف دارد که تاکنون کاری صورت نگرفته است.

رحیمی اضافه کرد: ٢ هزار معتاد متجاهر دارای بیماری‌های عفونی و بیماری‌های واگیر در تهران وجود دارند و هیچ مرکزی آن‌ها را پذیرش نمی‌کنند.

چهار هزار معتاد متجاهر به دلایل مختلف پذیرش در مراکز نشده اند

رئیس پلیس پایتخت گفت: حدود چهار هزار نفر از معتادانی که از ابتدای سال تاکنون جمع‌آوری شده‌اند به دلایل مختلف پذیرش نشده‌اند.

وی گفت: حدود ۲۰ هزار معتاد متجاهر در تهران وجود دارد اما متاسفانه ظرفیت نگهداری معتادان ۱۰ هزار نفر است، هزار معتاد متجاهر زن نیز در تهران وجود دارد.

سردار رحیمی افزوو: همواره بیش از چهار هزار معتاد متجاهر رها شده در شوش، مولوی و هرندی وجود دارد که بیش از پنجاه درصد از آن‌ها منع پذیرش دارند. 
تخصص پدر و مادر در سلاخی کردن فرزندانشان 
به گزارش ایرنا سردار حسین رحیمی درباره اعترافان جدید قاتلین خرم‌دین اظهار داشت: شب گذشته همکارانم در بازجویی از قاتلین هنرمند (بابک خرمدین) به قتل داماد و دختر خود نیز اعتراف کردند.

وی ادامه داد: در سال ۹۰ دامادشان را به دلیل آزار و اذیت دخترشان بیهوش، مُثله و پس از قطعه قطعه کردن در جاهای مختلف رها کردند.

رحیمی افزود: به گفته خانواده خرم‌دین پس از هفت سال یعنی در سال ١٣٩٧ به دلیل اینکه دخترشان به انحرافات کشیده شده بود بیهوش و پس از آن، وی را قطعه قطعه کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha