۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۱:۵۷
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 84328557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وقوع تندباد، تردد در محورهای شمالی و شرقی اصفهان را مختل کرد

اصفهان- ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: وقوع تندباد به نسبت شدید در مناطق شمال و شرق اصفهان با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت، به خیزش گرد و غبار و اختلال در تردد جاده ای منجر شد.

منصور شیشه فروش شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پدیده همراه با بارش های پراکنده و رگباری به کاهش میدان دید، اختلال در تردد جاده ای، سقوط برخی از تابلوهای تبلیغاتی و چند اصله درخت و وارد شدن خسارت جزیی انجامید.

وی ادامه داد: رگبارهای ناگهانی و شدید سبب ابجاد سیلاب در جنوب غربی اردستان شد اما خسارت عمده ای به همراه نداشت.

شیشه فروش اظهار داشت: امروز رگبارهای بهاری، بیشتر مناطق استان را فراگرفت که در بعدازظهر در مناطق شرق و شمال، شدیدتر بود.

به گفته وی، وزش باد شدید به فعال شدن کانون های گرد و غبار در منطقه منجر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ورود حدود ۸۰ درصد از عشایر به استان و استقرار آنها در ۲۰۰ نقطه خاطرنشان کرد: هشدار لازم به آنها برای ایمنی در برابر مخاطره های جوی داده شده است.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی تا ۲ روز آینده در استان اصفهان ادامه دارد، اظهار داشت: این وضعیت، فردا جمعه در مناطق مرکزی و غرب و روز شنبه در مناطق غربی و جنوبی استان شدیدتر خواهد بود .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به ۲ حادثه دیگر نیز اشاره و اضافه کرد: امروز در یک حادثه غرق شدگی در استخر یک باغ در شهر باغبهادران، دختر ۱۲ ساله ای فوت کرد.
شیشه فروش بیان کرد: همچنین در حادثه انفجار کپسول اکسیژن در فلکه استقلال شهر اصفهان، سه مرد ۴۵ ساله مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا، نقشه‌های هواشناسی بیانگر جو ناپایدار تا اواسط هفته آینده در سطح استان است.

بر این اساس در اکثر مناطق استان، در ساعات عصرگاهی آسمان بصورت افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و تندباد لحظه ای، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

بارش تگرگ در ارتفاعات و مناطق مستعد استان نیز دور از انتظار نیست و فردا جمعه آبگرفتگی در معابر و اختلال در تردد جاده ‏ای هم قابل پیش بینی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha