۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84328183
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سخنگوی حماس: توپ در زمین دشمن است

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲
کد خبر: 84328183
سخنگوی حماس: توپ در زمین دشمن است

تهران-ایرنا- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از وجود تماس هایی در رابطه با مسئله آرام سازی اوضاع غزه و توقف درگیری ها با دشمن صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد توپ در زمین صهیونیست هاست.

به گزارش امروز (پنجشنبه) ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس اعلام کرد که طرف‌های زیادی از جمله قطر، مصر و برخی طرف‌های بین‌المللی با این جنبش و دیگر گروه‌های مقاومت تماس گرفته و خواستار توقف درگیری‌های در اراضی اشغالی شده‌اند.

برهوم که با خبرگزاری اسپوتنیک گفت‌ وگو می‌کرد، تصریح کرد: ما به این طرف‌ها گفته‌ایم که مشکل اصلی رژیم صهیونیستی است نه مقاومت که در حال دفاع از خود و ملت خویش در برابر جنایات اشغالگران است و اکنون توپ در زمین این رژیم است.

وی تاکید کرد که با وجود این وساطت‌ها، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به طرزی وحشیانه در حال ارتکاب جنایات فجیع علیه مردم غزه است.

برهوم بار دیگر بر موضع ثابت حماس در قبال آرام‌سازی اوضاع در غزه تاکید کرد و گفت: ما به طرف‌های میانجی می‌گوییم که قبل از هرچیز دشمن صهیونیستی باید دست از تجاوزات و جنایات علیه قدس، مسجد الاقصی، محله شیخ جراح و غزه بردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha