۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84315795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات فوتبال امیدهای استان قزوین بعد از ماه رمضان پیگیری می‌شود

قزوین – ایرنا – دبیر هیات فوتبال استان قزوین گفت: مسابقات فوتبال امیدهای استان که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده بود، بعد از ماه مبارک رمضان پیگیری می‌شود.

محمود عبداللهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات فوتبال امیدهای استان با حضور ۹ تیم در دو گروه پنج و چهار تیمه از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده بود.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونا در استان و تعطیلی صورت گرفته، این مسابقات نیمه کاره مانده بود که با پایان ماه مبارک رمضان از ۲۶ اردیبهشت ماه پیگیری خواهند شد.

این مسوول گفت: قهرمان این رقابت ها به مسابقات امیدهای مناطق کشور اعزام می‌شود.

عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های فوتبال و فوتسال استان، افزود: در حال حاضر، بازیکنان متعددی از استان در لیگ های فوتبال و فوتسال خارج از استان توپ می زنند که نشان دهنده ظرفیت های این رشته در استان است.

وی گفت: هم اینک ۲۳ بازیکن فوتبال و ۲۰ بازیکن فوتسال استان در لیگ های برتر و لیگ های یک و دوی کشور در خارج از استان بازی می کنند و یکسری از بازیکنان استان هم در لیگ های پایه کشور مشغول هستند.

دبیر هیات فوتبال استان قزوین ادامه داد: اشتغال این تعداد بازیکن از استان در لیگ های کشوری، حکایت از استعدادها و ظرفیت های این رشته در استان دارد و لازم است که مسوولان حمایت های بیشتری برای رشد و شکوفایی این استعدادها داشته باشند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha