۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۵۲
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84308582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دارمیان بازهم فرشته نجات اینتر شد؛ یووه از پس فیورنتینا برنیامد

تهران- ایرنا- اینتر میلان بازهم با گل متئو دارمیان موفق شد به یک برد یک بر صفر حیاتی دست پیدا کند و گامی دیگر در مسیر قهرمانی بردارد.

به گزارش ایرنا، هفته سی و سوم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز(یکشنبه) به وقت تهران با انجام دو بازی پیگیری شد که نهایتا در آن اینتر به برتری رسید و یوونتوس متوقف شد.

شاگردان آنتونیو کونته بعد از دو تساوی متوالی، موفق شدند در خانه با نتیجه یک بر صفر از سد هلاس ورونا بگذرند. تک گل بازی توسط متئو دارمیان در دقیقه ۷۶ زده شد. این بازیکن در بازی سه هفته پیش مقابل کالیاری نیز تک گل پیروزی‌بخش تیمش مقابل کالیاری را در همین دقیقه به ثمر رسانده بود تا به نوعی یک بار دیگر فرشته نجات اینتر شود.

نراتزوری با این برد ارزشمند ۷۹ امتیازی شد و جایگاهش در صدر بیش از پیش تثبیت شد. در فاصله پنج هفته تا پایان سری آ فاصله اینتر با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده موقتا به ۱۳ امتیاز رسیده است. ورونا هم با ۴۱ امتیاز در رده دهم جای گرفته است.

در دیگر بازی امروز، در ورزشگاه آرتیمیو فرانکی شهر فلورانس یوونتوس به مصاف میزبان خود فیورنتینا رفت و با نتیجه یک بر یک متوقف شد. ابتدا دوشان ولاهوویچ، ستاره جوان فیورنتینا موفق شد در دقیقه ۲۹ با یک پنالتی چیپ تیمش را پیش بیاندازد اما این گل در دقیقه ۴۶ توسط آلوارو موراتا جبران شد. شوت زیبای شماره ۹ بانوی پیر در حالی به تور چسبید که این بازیکن از ابتدای نیمه‌دوم وارد زمین شده بود. یوونتوس در بازی رفت هم با سه گل به فیورنتینا باخته بود تا در این فصل تنها یک امتیاز از ۶ امتیاز ممکن را از این تیم بگیرد.

با این تساوی یوونتوس با ۶۶ امتیاز به طور موقت در رده دوم جای گرفت اما پیروزی تیم‌های میلان، آتلانتا و ناپولی ممکن است جایگاه آن را تغییر دهد. فیورنتینا هم با ۳۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت. فاصله تیم جوزپه یاکینی با منطقه سقوط فعلا ۶ امتیاز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha