۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 84285716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی به تجاوز به خاک سوریه اعتراف کرد

۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹
کد خبر: 84285716
رژیم صهیونیستی به تجاوز به خاک سوریه اعتراف کرد

تهران - ایرنا - ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) فاش کرد که نیروهای «یگان جولان» ( وابسته به ارتش صهیونیستی ) در ژوئیه (تیر و مرداد ماه) گذشته با نفوذ به خاک سوریه یک عملیات نظامی محرمانه را در خاک این کشور انجام داده اند.

به گزارش ایرنا،  شبکه تلویزیونی « i۲۴ » رژیم صهیونیستی به نقل از روزنامه «اسرائیل هیوم» گزارش داد که بر اساس گزارش ارتش این رژیم، نیروهای ارتش اشغالگر فلسطین در ژوئیه سال ۲۰۲۰ برای اولین بار پس از سالها به منطقه حائل در مرز بین سرزمین‌های اشغالی و سوریه حمله و برج مراقبتی که توسط ارتش این کشور ساخته شده بود را منفجر کردند.  

ارتش رژیم صهیونیستی پس از هشت ماه، جزئیات و مستندات این عملیات محرمانه را منتشر کرد. 

سربازان گردان ۱۲ در یگان جولان ارتش رژیم صهیونیستی که به عنوان بخشی از وظایف روزانه خود در این منطقه فعالیت می‌کنند،  گفتند که رئیس ستاد ارتش و وزیر امنیت این رژیم در اجرای این عملیات بسیار حساس، نقش داشته و برای اجرای آن که بصورت دقیق انجام شد، سربازان گردان ۱۲ یگان جولان به مدت یک ماه و نیم آموزش دیدند. 

بر اساس این گزارش، سربازان ارتش رژیم صهیونیستی که ۱۸ نفر بودند، بدون سر و صدا حرکت کردند و اواخر شب به ۱۲۰۰ متری مرز رسیدند و مواد منفجره را در نزدیکی نقطه رصد، جایی که هیچ سرباز سوری وجود نداشت، کار گذاشتند و از آن دور شدند و در حدود منطقه امن، این مواد را منفجر کردند که در آن شب، آسمان  با انفجارهای شدیدی روشن شد .

تاکنون دولت سوریه درباره این گزارش ادعایی واکنشی منتشر نکرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha