۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۳۵
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 84285016
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محمود عباس برای انجام آزمایش های پزشکی و دیدار با مرکل عازم آلمان شد

تهران - ایرنا - محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به منظور انجام آزمایش های پزشکی و دیدار با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، از طریق اردن عازم این کشور شد.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های فلسطینی به نقل از یک آگاه در دفتر وی نوشتند که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) برای انجام آزمایش‌های پزشکی و دیدار با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان، عازم این کشور  شد. 

به گفته این منبع یک بالگرد اردنی امروز در حیاط مقر تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله در کرانه باختری فرود آمد و محمود عباس را به اردن انتقال داد تا وی بدون عبور از سرزمین‌های اشغالی به آلمان سفر کند. 

این منبع اظهار داشت که محمود عباس سه روز در آلمان خواهد بود و علاوه بر انجام آزمایش‌های پزشکی با مرکل دیدار می‌کند و سپس روز پنجشنبه به فلسطین باز می‌گردد. 

به نوشته رسانه‌های عربی، این سفر در حالی انجام می‌شود که بر اساس نظرسنجی‌ها محبوبیت محمود عباس نزد فلسطینی‌ها کاهش یافته است. 

محمود عباس ۸۶ ساله بیش از دو سال قبل به دلیل التهاب ریوی (ذات الریه) به مدت دو هفته در بیمارستانی در نزدیکی رام الله بستری بود. 

عباس در اواسط ژانویه با صدور فرمانی تاریخ انتخاب قانونگذاری را در ۲۲ ماه می و انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان را در ۳۱ ژوئیه تعیین کرد. 

این سومین باری است که عباس از آغاز همه گیری بیماری کرونا در مارس ۲۰۲۰، فلسطین را ترک می‌کند. 

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیروز (یکشنبه) پس از اعلام شکست کودتای نافرجام در اردن با ملک عبدالله دوم شاه اردن تماس گرفت و اعلام کرد که فلسطین برای مقابله با همه بحران‌ها و چالش‌ها در کنار اردن خواهد ایستاد.   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha