۱۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۵۳
کد خبر: 84280866
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی مازندران نسبت به بروز آتش سوزی هشدار داد

۱۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۵۳
کد خبر: 84280866
هواشناسی مازندران نسبت به بروز آتش سوزی هشدار داد

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران با اشاره به افزایش تدریجی دمای هوا در مناطق مختلف این استان از امروز پنجشنبه ، نسبت به بروز آتش سوزی در جنگل‌های این استان بویژه در روز طبیعت هشدار داد.

اداره کل هواشناسی مازندران روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با شکل‌گیری و تقویت جریانات گرم جنوبی ، شهروندان و مسافران از پنجشنبه شب تا جمعه شب ۱۳ فروردین شاهد افزایش پنج تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا و وزش باد گرم شدید تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهند بود.

هواشناسی مازندران با تاکید بر این که سامانه گرم جنوبی بویژه دامنه‌ها و ارتفاعات نیمه غربی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد، هشدار داد که با توجه به فعالیت این سامانه و وزش باد شدید، احتمال وقوع آتش ‌سوزی در مناطق جنگلی و مراتع، ریزش سنگ در مناطق مستعد ارتفاعات و آسیب به سازه‌های کم مقاوم دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام هواشناسی مازندران ، وضعیت جوی استان مازندران در روز جاری نیمه ابری است که از بعد از ظهر و شب با افزایش ابر و بویژه در ارتفاعات غربی با رگبار پراکنده باران همراه می شود.

هواشناسی مازندران، شرایط جوی استان در روز جمعه ۱۳ فروردین و روز طبیعت را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و در دامنه ها و ارتفاعات استان پیش بینی کرد که با وزش باد گرم گاهی شدید همراه می شود و از اواخر وقت هم شهروندان شاهد افزایش ابر و در ارتفاعات رگبار پراکنده خواهند بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha