مردم از برگزاری دورهمی و رفتن به دامان طبیعت خودداری کنند

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار سرپل ذهاب گفت: با توجه به خطر و تهدید موج چهارم ویروس کرونا، مردم از برگزاری دورهمی و رفتن به دامان طبیعت در ایام پایانی هفته جاری خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نورالدین فرزادی پور روز سه‌شنبه در جلسه ستاد اضطراری کرونا افزود: بیش از یکسال هست که کشور درگیر ویروس کروناست و کادر درمان، فعالان عرصه سلامت و شبکه بهداشت و درمان و ستاد کرونا با تمهید برنامه‌های خوب و مقابله‌ای توانسته اند، موضوع را با همکاری مردم مدیریت کنند.

وی اظهار داشت: هم اکنون رنگ وضعیت شهرستان از نظر کرونا زرد است و بخاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، بخشی از محدودیت‌ها برداشته شده است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: این روزها تغییر رنگ وضعیت شهرهای همجوار تهدید جدی است چنانچه این وضعیت به شهرستان ما هم سرایت پیدا کند محدودیت‌های اولیه مجدد بر می گردد.

فرزادی پور اضافه کرد: در صورت تغییر شرایط فعلی و رسیدن به وضعیت قرمز، باید اعمال مقررات شود که در این میان بازار و کسبه محدودیت بیشتری خواهند داشت.

او یادآور شد: در یکی دو روز آینده و روز طبیعت که مردم به دامن طبیعت می‌روند خطر سرایت ویروس کرونا بیشتر است و تهدیدی برای سلامت مردم خواهد بود.

فرماندار سرپل افزود: از مردم این شهرستان تقاضا داریم که این روز را هم همانند روزهای گذشته مدیریت کرده و در منازل خود بمانند و به دامن طبیعت نروند.

وی ضمن عذرخواهی از اینکه نتوانستیم در ایام نوروز میزبان میهمانان و گردشگران از سراسر کشور باشیم گفت: امیدواریم ویروس کرونا ریشه کن شده و سلامت کامل به مردم برگردد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.  

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha