عاملان درگیری و قدرت‌نمایی در خرم‌آباد دستگیر شدند

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: پنج نفر از عاملان سابقه‌دار قدرت‌نمایی و درگیری در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا سرهنگ عباس دولتشاهی روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و عربده کشی با سلاح سرد در یکی از محله های شهر ، بلافاصله و کمتر از چند دقیقه ماموران گشت های انتظامی کلانتری ۱۶ پشته در محل حاضر شدند.

 وی گفت: پس از حضور ماموران تعداد پنج نفر با در دست داشتن چاقو اقدام به قدرت نمایی می نمایند که به محض مشاهده پلیس قصد فرار داشته اند، ماموران ضمن محاصره محل با قدرت و اقتدار عاملین را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی افزود: پس از دستگیری و انتقال به مقرانتظامی و بررسی سوابق نامبردگان مشخص شد همگی دارای سوابق اعم از شرارت ، تیراندازی و چاقوکشی می باشند که با دستور مقام قضایی همگی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد ضمن هشدار به افراد مخل نظم و امنیت خاطرنشان کرد ، هر کس بخواهد اقدام به قدرت نمایی و امنیت مردم را خدشه دار کند قطعا واکنش پلیس به افراد شرور و مخل نظم و امنیت سخت و پشیمان کننده خواهد بود و دستگاه قضایی هم اشد مجازات را برای آنان در نظر خواهد گرفت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha