۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱
کد خبر: 85157615
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ماجرای قمه‌کشی اوباش در بیمارستان شهید بهشتی بابل چه بود

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی بابل گفت: ۲ نفر از اوباش سابقه دار که نظم اورژانس بیمارستان شهید بهشتی را با قمه کشی برهم زدند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمد زمان شالیکار روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران پلیس، اخلالگران نظم و امنیت در حین زورگیری و عربده کشی در بیمارس دستگیر شدند.

وی گفت: با اعلام درگیری به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که با سلاح سرد در بیمارستان شهید بهشتی قدرت نمایی می کنند، ماموران انتظامی این شهرستان بلافاصله در مکان یاد شده حاضر و مشاهده کردند، اخلاگران نظم و امنیت با در دست داشتن سلاح سرد داخل اورژانس بیمارستان شهید بهشتی اقدام به سرو صدا و عربده کشی و قدرت نمایی می کنند.

وی افزود: این اخلالگران نظم اخطار های ماموران هیچ گونه توجهی نداشته و به طرف کارکنان بیمارستان نیز حمله ور شدند.

ماجرای قمه‌کشی اوباش در بیمارستان شهید بهشتی بابل چه بود

سرهنگ شالیکار تصریح کرد: ماموران پس از صدور اخطار و بی توجه و حمله مجدد ضارب که در دست قمه داشته است با رعایت قوانین بکارگیری سلاح تیراندازی و از ناحیه پا وی را زمینگیر کرده اند.

این مقام انتظامی در پایان بیان کرد: به طور قطع کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد قانونی و قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha