دعوت فرماندار همدان از نخبگان مدیریت شهری برای شرکت در انتخابات شوراها

همدان- ایرنا- فرماندار همدان از نام نویسی ۹۰ نفر برای انتخابات شورای شهر خبر داد و از نخبگان و متخصصان در حوزه مدیریت شهری دعوت کرد در فرصت باقی مانده برای حضور در این رقابت و تشکیل یک شورای توانمند و کارآمد اقدام کنند.

«محمد علی محمدی» روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شمار داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر این شهرستان در پایان پنجمین روز از مهلت قانونی ثبت نام(پایان روز یکشنبه)، به ۹۰ نفر رسید که از این تعداد ۸۵ نفر مرد و پنج نفر زن هستند. 

وی خاطرنشان کرد: در شهر همدان  ۷۴ نفر، جورقان هشت نفر، مریانج پنج نفر و در قهاوند نیز سه نفر داوطلب حضور در این رقابت انتخاباتی شدند که بیشتر آنها به صورت حضوری نام نویسی کرده‌اند. 

فرماندار همدان افزود: پنج نفر از داوطلبین دارای مدرک دکتری، ۳۱ نفر کارشناسی ارشد، ۵۰ نفر کارشناسی، سه نفر کاردانی و یک نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی است.

او با بیان اینکه جوانترین داوطلب متولد ۱۳۷۴ است، گفت: مسن ترین داوطلب انتخابات شورای شهر در این شهرستان نیز ۶۵ سال سن دارد. 

محمدی تصریح کرد: به پایان مهلت قانونی ثبت نام نزدیک می شویم و  کسانی که قصد حضور در این عرصه را دارند سریعتر اقدام کرده و کار نام نویسی را به  لحظات آخر موکول نکنند.

فرماندار همدان از نخبگان و متخصصان در حوزه مدیریت شهرداری دعوت کرد در این رقابت حضور پیدا کنند تا شورایی کارآمد، توانمند و علاقه‌مند به سامان بخشی امور تشکیل شود. 

به گفته او، جوانان تحصیل کرده یک سرمایه انسانی مهم محسوب می شوند که باید از آنها در امور شهری و شوراها بیشتر و بهتر استفاده شود. 

محمدی، شوراهای اسلامی را نهادی مردمی در مسیر پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر منطقه دانست و خواستار حضور گسترده مردم برای شکل‌گیری این مجمع  و پارلمان محلی شد. 

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha