۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 3148
کد خبر: 84263253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت هزار بسته معیشتی در استان قزوین توزیع شد

۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۱۱
کد خبر: 84263253
هشت هزار بسته معیشتی در استان قزوین توزیع شد

قزوین – ایرنا – مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین گفت: پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در قزوین با توزیع هشت هزار بسته معیشتی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سید مهدی میرغفاری روز یکشنبه در پنجمین مرحله رزمایش احسان و همدلی استان قزوین، اظهار داشت: هر کدام از این بسته ها ۳۵۰ هزار تومان قیمت داشته و شامل مواد غذایی از جمله مرغ، برنج، روغن، رب و حبوبات است.
وی افزود: این بسته های معیشتی توسط گروه های جهادی در بین نیازمندان در سراسر استان قزوین توزیع می شود که امیدواریم بتواند بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها را کاهش دهد.
این مسوول گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) رزمایش همدلی و احسان را در فروردین و اردبیهشت ماه سال آینده که مصادف با ماه مبارک رمضان است ادامه خواهد داد.
میرغفاری اضافه کرد: این ستاد، رزمایش احسان و همدلی را از ابتدای امسال آغاز کرده و تا به امروز موفق به توزیع ۲۹ هزار بسته معیشتی، ۱۰۰ تن مرغ منجمد و هشت هزار بسته نوشت افزار شده است.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان قزوین اظهار داشت: با توزیع هشت هزار بسته معیشتی در این مرحله، رزمایش همدلی و احسان در سال ۹۹ به پایان رسید و امیدواریم در سال آینده با تلاش و اهتمام بیشتری برای خدمت رسانی هر چه بهتر به نیازمندان و محرومان گام برداریم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha