۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۳۵
کد خبر: 84250153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر: «محمد بنا» الگوی خوبی در نظم است

۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۳۵
کد خبر: 84250153
دبیر: «محمد بنا» الگوی خوبی در نظم است

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون کشتی گفت: «محمد بنا» الگوی خوبی در نظم و موفقیت است و بدون نظم نمی‌توان قهرمان شد. کسی که عضو تیم ملی می‌شود مسئول است.

به گزارش ایرنا، رئیس فدراسیون کشتی که از ناحیه آشیل پای چپ در تمرینات تیم ملی دچار پارگی کامل شده بود و پای وی بیش از ۴۵ روز باید باید درون گچ قرار داشته باشد، با رضایت خود از بیمارستان ترخیص و امروز (چهارشنبه) در محل فدراسیون کشتی و سپس در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در محل خانه کشتی شهید «ابراهیم هادی» حضور یافت.

دبیر در جمع نفرات حاضر گفت: ۲ ماه پیش به شما گفتم که ۷ ماه کار سنگین داریم و باید سخت کار کنیم و از شما نیز می‌خواهم که در این ۵ ماه باقی مانده سخت کار کنید و نهایت تلاش خود را برای موفقیت در المپیک انجام دهید.  

وی با اشاره به شأن و جایگاه بالای کشتی تصریح کرد: کشتی ورزش ملی، مذهبی، سنتی ماست که ریشه در پهلوانی، جوانمردی و اخلاق‌مداری دارد و باید شأن آن در همه جا حفظ شود و شما بعنوان نمایندگان جامعه کشتی در ابتدای این راه قرار دارید.

رئیس فدراسیون کشتی یادآور شد: وظیفه داشتم که در فدراسیون حضور داشته باشم تا در کار کشتی و اردوها خللی ایجاد نشود. من باید پاسخگوی عملکرد خود باشم.

دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک ۲۰۰۰ سیدنی خطاب به ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی تصریح کرد: روبروی مربیان خود نایستید و به حاشیه نروید، چراکه خودتان ضرر خواهید کرد. چه در داخل اردو و چه در خارج از اردو به حاشیه‌ها توجه نکنید و به این کاری نداشته باشید که رئیس هیأت چه می‌کند و داخل این حواشی نشوید.

رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: به کسب مدال نقره و برنز در المپیک فکر نکنید چرا که صاحب هیچ مدالی نخواهید شد، فقط به مدال طلا فکر و روز و شب با این هدف کار کنید. با هدف کسب مدال طلای المپیک تمرین کنید، بخوابید، زندگی کنید و مربیان نیز تمام هدفشان این باشد، من هم تمام هدفم این است و باید وقت بگذارم تا کسب طلای المپیک برای کشور عزیزمان محقق شود.

وی با اشاره به بیشتر شدن شیوع ویروس کرونا گفت: خیلی مراقب خود باشید، چه آن‌هایی که به مسابقات خارجی اعزام می‌شوند و چه آن‌هایی که پس از اتمام اردو به شهرهای خود می‌روند، شیوع کرونا مضاعف شده و شما باید خیلی از خود مراقبت کنید که خدای نکرده گرفتار این ویروس نشوید.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: کشتی‌گیر باید روی تشک حق خود را بگیرد و همه باید در رقابت انتخابی حضور داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha