پاکدل: باید به فکر نایب قهرمان لیگ برتر بود/ اردوی تیم ملی ۲ هفته دیگر برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به مشکلاتی که برای تیم نایب قهرمان لیگ برتر وجود دارد، گفت: نیروی زمینی کازرون با وجود صعود به باشگاه‌های آسیا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و باید مسئولان استانی به آنها کمک کنند.

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، علیرضا پاکدل پس از اختتامیه لیگ برتر هندبال گفت: باشگاه‌ها این فصل خیلی ما را همراهی کردند و از همه این باشگاه‌ها تشکر می‌کنم. خوشبختانه لیگ با قهرمانی مس کرمان پایان یافت و این تیم به همراه نیروی زمینی کازرون به باشگاه‌های آسیا صعود کردند. در پایان لیگ، فاصله بین تیم‌های اول و آخر جدول کم شده بود و همه بازیکنان ملی‌پوش جوانان و نوجوانان در لیگ بازی کردند.

وی افزود: لیگ هندبال به دلیل انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی خیلی طولانی شد اما توانستیم به خوبی آن را به پایان برسانیم. کازرون نایب قهرمان شده و حیف است شهری که این همه پتانسیل دارد دچار مشکلات مالی شود و مسئولان استان تاکنون برای این تیم کاری انجام نداده‌اند و فکر نمی‌کنم سال دیگر این تیم در لیگ برتر حضور داشته باشد و باید فکری به حال تیمی که در چهار سال گذشته به صورت مستمر در لیگ حضور داشته است، بکنند.

رئیس فدراسیون هندبال عنوان کرد: اگر پلی‌آف برای لیگ می‌گذاشتیم، لیگ برتر طولانی می‌شد. امروز با کمک باشگاه‌ها یاد و خاطر شهدای خدمت، رئیس جمهور محبوب و یاران خدوم را گرامی داشتیم و یادمان نمی‌رود در کمتر از سه سال از تیم‌های هندبال ما تجلیل شد و این مراسم همواره جاودان خواهد بود.

وی ادامه داد: ما هم مثل مردم عزیز کشورمان داغدار هستیم و امیدوارم مسئولان ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشند. شهید الداغی اسوه و نمونه بارز یک جوانمرد بود که به درجه رفیع شهادت رسید و هندبال مابه خاطر شهید الداغی در دنیا دیده شد و شماره ۸ تیم ملی همیشه به نام این شهید به خانواده وی اهدا شد.

وی گفت: اردوی تیم ملی هندبال را در ۲ هفته آینده برگزار می‌کنیم و کار را با مجید رحیمی‌زاده، سرمربی ایرانی تیم ادامه می دهیم و در کنار آن به بررسی گزینه‌های خارجی برای هدایت تیم ملی ادامه می‌دهیم. به احتمال زیاد بعد این اردو ‌در تورنمنت دوستانه ترکیه برای ۲ بازی دوستانه با تیم ملی این کشور هم شرکت می‌کنیم.

در این مراسم پیراهن شماره ۸ تیم ملی به نام شهید حمیدرضا الداغی ثبت و برای همیشه بایگانی شد. این پیراهن در ادامه به خواهر این شهید اهدا شد. شهید الداغی بازیکن سابق هندبال کشور و عضو تیم دانشگاه تربت جام در تمامی رده‌های سنی فعالیت داشت و در دهه ۱۳۷۰ در رقابت‌های لیگ دسته یک عضو تیم نماینده سبزوار بود. حمیدرضا الداغی شامگاه هشتم اردیبهشت هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha