صعود تیم بسکتبال کرمانشاه کار بسیار بزرگی از سوی بازیکنان بود

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات بسکتبال استان، صعود تیم کرمانشاه به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را کار بزرگی دانست که توسط سروقامتان این دیار انجام شد.

«کرم احمدیان» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیکنان تیم بسکتبال کرمانشاه با حداقل هزینه و در عین جوانی و گمنامی تاکنون دست به کار بزرگی زده‌اند و حضور در جمع هشت تیم پایانی موضوعی نیست که به سادگی اتفاق افتاده باشد.

وی افزود: در حالی که خیلی از تیم های امسال با هزینه های میلیاردی پا به مسابقات این فصل گذاشتند اما بسکتبالیست های جوان و با انگیزه کرمانشاه نشان دادند با دست خالی هم می توان کارهای بزرگی انجام داد.

احمدیان افزود: نحوه بازی بازیکنان خانه بسکتبال کرمانشاه تحسین همگان را برانگیخته است، بازی منسجم، روان و یکدست آنها به گونه ای بود که تیم قدرتنمندی مانند «نامی نو» تهران را در ۲ مسابقه متوالی با شکست روبرو کرده است.

سرمربی تیم خانه بسکتبال کرمانشاه همچنین در خصوص دیدار روز گذشته این تیم برابر «نامی نو» تهران گفت: به خاطر شکننده بودن برتری در مسابقه اول، در دیدار دوم هم به دنبال پیروزی بودیم هرچند می دانستیم کار سختی پیش رو داریم.

وی تصریح کرد: دو تیم در طول مسابقه بازی برابری را انجام دادند، در دقایقی تیم کرمانشاه از حریف پیش می افتاد و در دقایقی هم آنها از ما جلو می زدند اما بازیکنان جوان ما توانستند به خوبی و در دقایقی پایانی مسابقه را مدیریت و با یک امتیاز اختلاف برنده زمین را ترک کنند.

احمدیان ادامه داد: این پیروزی دشوار در حالی به دست آمد که بهترین بازیکن ما حدود ۲۰ دقیقه از بازی را به علت مصدومیت از دست داد و در چند دقیقه پایانی هم به خاطر خستگی و مصدومیت بازیکنان اصلی مجبور شدیم با بازیکنان ذخیره خود مسابقه را ادامه دهیم.

رییس هیات بسکتبال کرمانشاه گفت: جوانان با غیرت بسکتبال کرمانشاه ثابت کردند اگر به آنها بیشتر بها داده شود می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند و در سطح اول کشور نتایج درخشانی کسب کنند.

وی افزود: تیم خانه بسکتبال کرمانشاه با صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف نماینده البرز برود که موفق به شکست نماینده خراسان شمالی شد.

احمدیان در پایان گفت: زمان و مکان برگزاری مسابقات مرحله بعدی هنوز از سوی فدراسیون اعلام نشده است اما مطمئنا بازهم برای پیروزی و صعود به جمع چهار تیم پایانی به میدان خواهیم رفت.

تیم بسکتبال کرمانشاه در مسابقه اول خود برابر نامی نو تهران ۷۶ بر ۷۴ و در مسابقه دوم هم ۶۸ بر ۶۷ به برتری دست یافت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha