۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۰۷
کد خبرنگار: 2164
کد خبر: 84239913
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر عامل شهرداری آستارا: بازیکن به تیم‌های رقیب نخواهم داد

آستارا - ایرنا - مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: ثبات تیمی لازم را برای پیروزی های متوالی به دست آورده‌ایم و به هیچ یک از تیم‌های رقیب حاضر در لیگ دسته اول کشور، بازیکن نخواهم داد.

علی کارگر روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری آستارا از همدیگر شناخت خوبی پیدا کرده اند و این امر باعث موفقیت تیم در لیگ دسته اول شده است.

وی گفت: در سه بازی اخیر ۹ امتیاز کسب کردیم و بازیکنان تیم شهرداری، با تعصب و غیرت بازی می کنند و پیشنهادات تیم های لیگ دسته اول کشور برای خرید بازیکن از تیم شهرداری را رد می کنیم زیرا آنها رقیب ما هستند.

وی ادامه داد: پیشنهاداتی هم از باشگاه های لیگ برتر برای خرید بازیکن از شهرداری آستارا ارائه شده است که توسط اعضای هیات مدیره و کادر فنی بررسی خواهد شد و در حال حاضر صعود به لیگ برتر جزو برنامه های اصلی ماست.

مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: مطالبات بازیکنان این تیم به زودی پرداخت خواهد شد و باشگاه شهرداری به تعهدات خود در قبال بازیکنان، بدون هیچ گونه نگرانی عمل خواهد کرد.

کارگر افزود: با پیگیری های نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی اعتبار لازم برای تکمیل جایگاه تماشاگران و سیستم روشنایی ورزشگاه پنج هزار نفری این شهرستان تامین شده است.

وی ادامه داد: با تلاش های فرماندار، نماینده و شهردار، مجموعه ورزشی وحدت آستارا آماده میزبانی مسابقات لیگ دسته اول کشور شد و باقیمانده کاستی های ورزشگاه هم به زودی رفع خواهد شد.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

 بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha