۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱
کد خبر: 84239442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات فوتبال استان تهران انتخاب شد

۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱
کد خبر: 84239442
رئیس هیات فوتبال استان تهران انتخاب شد

تهران- ایرنا- حبیب الله ابوالحسن شیرازی با کسب ۲۳ رای به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس فوتبال استان تهران انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی با حضور ۴۴ عضو برگزار شد که در نهایت برای سومین دوره پیاپی، شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران شد.

مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران از ساعت ۱۰ صبح امروز /دوشنبه/  با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال، نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش استان و اعضای مجمع انتخاباتی در هتل المپیک برگزار شد.

از ۱۵ نامزد ریاست هیات در مجمع امروز، تنها نیما نکیسا، حسین خبیری، مهدی طهافچی، مهدی ملک آبادی، اسماعیل گودرزی و حبیب الله ابوالحسن شیرازی حضورشان قطعی بود و مابقی نامزدها از ادامه فرایند انصراف دادند.

در این نشست پیش از رای گیری، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خطاب به حاضران در مجمع انتخاباتی گفت: در زمان رای، نخست خدا و بعد نیز ارتقا فوتبال استان تهران را با تفکر و توکل مدنظر قرار دهید و هر فردی که رای آورد با پیشنهاد طرح های نو و جدید از او حمایت کنید.

پریچهره با اشاره به اینکه باید به اساسنامه فعلی فوتبال احترام گذاشت، گفت: اختلاف سلیقه به فوتبال استان ضربه زده و باید کمک کرد تا فوتبال استان بیش از این دچار چالش نشود و از همزبانی به همدلی برسیم.

وی افزود: ۲ سال است که فوتبال استان تهران به دلیل نبود همدلی، دچار اختلاف نظر و اختلاف سلیقه شده و ضربه بسیار سنگینی به جامعه فوتبال استان وارد شده است.

پریچهره با بیان اینکه همگی شما حاضران در مجمع، دلسوخته و نگران فوتبال استان تهران هستید، تاکید کرد: آنچه در گذشته بوده را از فکر و ذهن خود خارج کنید و همه به فکر خدمت باشید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha