۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 2492
کد خبر: 84239338
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سلطانی‌فر: امید زیادی به تیراندازان و کمانداران در المپیک توکیو داریم 

تهران ایرنا- وزیر ورزش و جوانان، گفت: امید زیادی به تیراندازی و همچنین تیراندازی با کمان داریم، چراکه این ورزش‌ها در هویت فرهنگی و ملی ما ایرانیان ریشه دارد.

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی‌فر روز دوشنبه در حاشیه افتتاح خوابگاه اختصاصی تیراندازی با کمان در مجموعه ورزشی آزادی تهران، افزود: در واقع حیف است که از مدال‌های بین‌المللی، جهانی و المپیک در این رشته‌ها بی‌بهره باشیم  و در حالی‌که سابقه دیرینه فرهنگی و تاریخی که در این رشته‌ها داریم سهمی از مدال‌های این رشته نداشته باشیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم قولی که داده بودیم، عملی شد و این خوابگاهی که براساس صحبت‌های ریاست فدراسیون و ورزشکاران  از امکانات اصلی بود، فراهم و آماده بهره برداری شد. تلاش ما بر این است که امکانات و  تجهیزات مناسب و کافی برای تیراندازان و کمانداران فراهم کنیم اما تحت شدیدترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها هستیم و امیدواریم این تحریم‌ها هرچه سریعتر برطرف شود و مشکلات در بخش‌های مختلف کشور حل شود

سلطانی فر گفت: تلاش ما این است که با همین شرایط کنونی هم تلاش می‌کنیم جهیزات مناسب‌تری را فراهم کنیم تا با عزم و اراده‌ای که ورزشکاران دارند، بتوانند برای کشور افتخار آفرینی کنند.

سلطانی‌فر با اشاره به سهمیه المپیک میلاد وزیری گفت:  امیدواریم سایر ورزشکارانی که قرار است خرداد ۱۴۰۰ در رقابت‌های انتخابی المپیک در  پاریس مسابقه دهند، موفق به کسب سهمیه شوند و  با توکل به خدا و با  تلاش های که انجام شده و دعای خیر مردم و انگیزه و اشتیاق ورزشکاران بتوانیم سهمیه های بیشتری کسب کرده و کاری تاریخی در المپیک انجام دهیم.  

به گفته سلطانی فر، این موضوع دور از ذهن نیست و ممکن است روز مسابقه در المپیک، روزِ یک ورزشکار باشد و بتواند نتیجه خوبی بگیرد.

خوابگاه کمانداران که قرار بود شهریورماه افتتاح شود، امروز (۴ اسفند ماه) با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

این خوابگاه با زیربنای ٦٠٠ متر و در ۲ طبقه برای  زنان و مردان است و  آکادمی، سالن بدنسازی، سایت تیروکمان و سالن مسقف، یک سایت کامل تخصصی تیراندازی با کمان از دیگر بخش‌های آن است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha