۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۵۰
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84233552
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تایید دریافت قسط دوم مطالبات بودیمیر

تهران- ایرنا- وکیل ماریو بودیمیر در نامه‌ای به فیفا، دریافت بخش دیگری از مطالبات موکل خود را از باشگاه پرسپولیس در قالب قسط دوم تایید و اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، باشگاه پرسپولیس به‌تازگی اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به دلیل شکایت این مهاجم کروات بسته شده اما باشگاه در تلاش است تا موعد باز شدن پنجره نقل و انتقالات این مشکل را حل کند.

در ادامه باشگاه پرسپولیس در خبری پرداخت قسمتی از مطالبات بودیمیر را تایید کرد اما همچنان بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه یکی از نگرانی‌های اصلی پرسپولیسی‌ها بود.

در همین راستا مجید صدری رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ۲۶ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد آخرین وضعیت پرداخت مطالبات این بازیکن گفت: مطالبات بودیمیر به طور کامل پرداخت شده و تنها منتظر دریافت تاییدیه این پرداخت از سوی این بازیکن و وکیلش هستیم.

و حالا باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به خبر دریافت بخش دیگری از مطالبات مرد کروات توسط وکیل وی، اعلام کرد که با پیگیری موضوع در تلاش است تا با پرداخت تمام مطالبات بودیمیر، هر چه زودتر این پرونده را مختومه کرده و پنجره نقل‌وانتقالاتی را باز کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha