کیومرث هاشمی: موفقیت‌های ورزشی در سایه اتحاد دست‌یافتنی است

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان در مراسم اعطای حکم و قرائت سوگندنامه رییس جدید فدراسیون انجمن‌های‌ ورزش‌های رزمی، اهتمام ویژه مبتنی بر آرامش، همدلی و وفاق را مورد تاکید قرار داد و لازمه توسعه ورزش کشور دانست.

به گزارش شنبه‌شب ایرنا، پس از انتخاب افشین هادی چگینی، به عنوان رییس جدید فدراسیون انجمن‌های‌ ورزش‌های رزمی، مراسم قرائت سوگندنامه و اعطای حکم با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه، محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک، سیدمحمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و علیرضا پسندیده، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.

در ابتدا اسبقیان ضمن بیان توضیحاتی در خصوص برگزاری انتخابات‌ فدراسیون‌های ورزشی طی ماه‌های گذشته، گزارشی در خصوص انتخاب چگینی در مجمع فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ارائه کرد.

وی همچنین در این جلسه اعلام‌کرد که به علت ماموریت برون‌مرزی زهرا اینچه درگاهی، رئیس جدید فدراسیون ژیمناستیک، مراسم قرائت سوگندنامه و اهدای حکم ریاست این فدراسیون در اسرع وقت برگزار خواهد شد.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از رئیس پیشین فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، به چگینی بابت انتخاب شدن توسط اعضای مجمع به عنوان رئیس جدید فدراسیون تبریک گفت.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به چگینی اظهار داشت: با رای و نظر اعضا مجمع، مسئولیت خطیری بر عهده شما گذاشته شده و امیدوارم با اهتمام و تلاش دوچندان، زمینه رشد و توسعه سبک‌ها و رشته‌های زیر مجموعه این فدراسیون را فراهم کنید.

هاشمی با تاکید بر اجرای برنامه‌های توسعه‌ای و تشکیل چارت مدیریتی این فدراسیون گفت: با هماهنگی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، در اسرع وقت اعضای هیات رئیسه را مشخص کرده و کار خود را آغاز کنید.

وی در ادامه با اشاره به چالش‌های پیش روی فدراسیون، این نکته را متذکر شد که وزارت‌ ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، می‌توانند در رفع مشکلات و ایجاد هم‌افزایی، مساعدت‌های لازم را صورت دهند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پیشینه ورزشی رییس جدید فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی بیان کرد: چگینی با ورزش بیگانه نیست و می‌تواند با تکیه بر تجربیاتش در کسب موفقیت و افتخارآفرینی‌های بیشتر در رویدادهای بزرگ این فدراسیون برای ایران عزیزمان کمک کند.

وی با بیان اینکه کسب موفقیت در سایه آرامش، اتحاد و همدلی امکان پذیراست، افزود: ورزش نیازمند آرامش است و من هم به عنوان خدمتگذار، این مهم را از همه همکارانم در مجموعه بزرگ ورزش کشورخواستارم.

همچنین چگینی در پایان این جلسه با عادلانه خواندن انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی اظهار داشت : لازم می‌دانم از فرصت استفاده کرده و از وزارت به علت تخصیص به موقع بودجه به فدراسیون‌ها تشکر کنم. با توجه به حضور برخی از رشته‌های ورزشی‌ رزمی در رویدادهای آتی برون‌مرزی ساحلی و داخل سالن، تقاضا دارم که در بودجه مانند رشته‌های ورزشی المپیکی به فدراسیون ما تخصیص یابد.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی اضافه کرد: قول می‌دهم با پاکدستی، این فدراسیون را اداره کنم و نهایت تلاش خود را در خصوص ایجاد همدلی و وفاق به کار خواهم بست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha