امام جمعه قزوین: انقلاب اسلامی هدیه خدا به واسطه مقاومت ملت ایران بود

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: انقلاب اسلامی هدیه خداوند متعال به مردم ایران بود که به واسطه مقاومت و ایستادگی آنها در مقابل دشمنان داخلی و خارجی به دست آمده بود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر در مسجد جامع شهر بویین زهرا اظهار داشت: در دوران پهلوی در تمامی حوزه‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی و اقتصادی استقلال از مردم و مسوولان گرفته شده بود و تمام تولیدات و دانشگاه‌های کشور وابسته به کشورهای دیگر بود، زیرا این فرهنگ وابستگی و ذلت در این دوره جاافتاده بود.

امام‌ جمعه قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی هدیه خدا به واسطه مقاومت ملت ایران بود، افزود: مبارزان انقلابی مکتب مبارزه را از پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه معصومین (ع) فرا گرفته اند و مکتب مبارزه و مقاومت از دوران سیدالشهدا و حادثه کربلا قوت گرفت و استمرار پیدا کرد تا زمان انقلاب ما و پیروزی حق بر باطل و طاغوت را رقم زد.

وی ادامه داد: زمان انقلاب یک عده با شجاعت و جسارت برای خدمت به انقلاب ذره ای کوتاهی نکردند، عده دیگر با انقلاب و مقاومت و مبارزه مخالف بودند و فرق بین تفکر و مکتب امام راحل را با رژیم ملعون پهلوی درک نمی‌کردند و دسته سوم نسبت به اتفاقات بی تفاوت بودند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: امروز که انقلاب استمرار دارد و وظیفه ما حفظ و حراست آن است امثال حججی‌ها برای حفظ آن جان می‌دهند، مدافعان حرم از افغانستان و پاکستان و سوریه و عراق برای حفظ اسلام جانانه می‌جنگند، اما عده ای در این میان بی تفاوتند و شعار «نه غزه، نه لبنان» سر می‌دهند و هرکجا شده خیانت کردند.

امام جمعه قزوین اذعان کرد: آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها به دلارها و منابع مالی سعودی‌ها دلخوش کرده اند چراکه سران عربستان از ولایت امیر مومنان بی بهره هستند برای همین کانون امید دشمنان اسلام شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دین خدا هیچ زمانی بی پناه نمی‌ماند و زمین نمی‌خورد بلکه هرکس از دین خدا کنار بکشد این فرد ضایع شده و متضرر خواهد شد و زمین می‌خورد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha