۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۷:۳۹
کد خبرنگار: 1000
کد خبر: 84210237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از حوادث در جنوب فارس آغاز شد

شیراز - ایرنا- همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بهره برداری از ده‌ها طرح بازسازی واحدهای آسیب‌دیده از حوادث سال‌های گذشته در شهرستان‌های لارستان ، خنج ، لامرد و مهر در جنوب استان فارس آغاز شد.

امیر برومند مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان اظهار داشت:  امسال ۲۲۰ واحد مسکونی آسیب دیده از حوادث دراین شهرستان با اعطای تسهیلات کم بهره بازسازی شده است ،برای بازسازی این واحد ها ۷۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از تسهیلات کم بهره و به همین میزان از آورده متقاضیان هزینه شده است.

احمد عبداللهی مدیر بنیاد مسکن شهرستان خنج نیز گفت : امسال ۱۹۳ واحد مسکونی آسیب دیده از حوادث دراین شهرستان با اعطای تسهیلات کم بهره بازسازی شده است ،برای بازسازی این واحد ها ۱۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال از تسهیلات کم بهره و  آورده متقاضیان هزینه شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خنج  گفت: تامین مسکن محرومان، رسالت اصلی بنیاد مسکن است.ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد، بنا به فرمان تاریخی امام (ره) که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عملیاتی شده، تحقق مشارکت‌های مردمی در رفع نیازهای جامعه است.

محمد عباسی مدیر بنیاد مسکن شهرستان لامرد هم اعلام کرد:‌  امسال ۲۱۴ واحد مسکونی آسیب دیده از حوادث دراین شهرستان با اعطای تسهیلات کم بهره بازسازی شده است ،برای بازسازی این واحد ها ۱۳۶ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال از تسهیلات کم بهره و  آورده متقاضیان هزینه شده است .

یعقوب نعیمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان مهر هم با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اظهار داشت :امسال ۳۳۰ واحد مسکونی آسیب دیده از حوادث دراین شهرستان با اعطای تسهیلات کم بهره بازسازی شده است ،برای بازسازی این واحد ها ۲۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از تسهیلات کم بهره و  آورده متقاضیان هزینه شده است .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها