۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 84205409
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایران در دهه پنجم انقلاب به بالندگی رسیده است

ایلام - ایرنا - امام جمعه دهلران گفت: دهه فجر سرآغاز خفت و خواری دشمنان بوده و امروز در دهه پنجم انقلاب به بالندگی و ثمردهی رسیده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن موسوی روز یکشنبه در آیین رژه خودرویی و نواختن زنگ انقلاب در دهلران اظهار داشت: ۱۲ بهمن روز عزت ، اقتدار و ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن اسلامی است.

وی با اشاره جنگ تحمیلی و توطئه های دشمنان در ۴۲ سال گذشته اشاره و گفت: تحریم های مختلف در همه حوزه ها از دیگر راهبردهای دشمن است که با مقاومت مردم راه به جایی نبرده و انقلاب ما باشکوه تر و پرتوان تر از گذشته با اقتدار مسیر خود را ادامه می دهد.

امام جمعه دهلران یادآور شد: ملت ایران در طول تاریخ سربلند بوده و علی رغم همه توطئه ها در همه زمینه ها پیشرفت کرده و دشمن را شکست داده اند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به درایت رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمنان اضافه کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی بواسطه رهبری خردمند و مردمی آگاه و هوشیار دستاوردهای بزرگی را کسب کرده و با بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت مسیر درخشان و سرشار از موفقیت و بالندگی را ادامه می دهد.

در این آیین مردم و مسوولان و یگان های نظامی دهلران با حمل تمثال امام امت و مقام معظم رهبری آغاز دهه فجر را گرامی و با حضور در گلزار شهدای گمنام با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

اجرای نمایشگاه عکس در گلزار شهدا به همت بسیج خواهران از دیگر برنامه های ۱۲ بهمن در دهلران بود.

همزمان با ایام دهه فجر ۵۸ پروژه در شهرستان مرزی دهلران بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود که از این تعداد ۵۱ پروژه بهره برداری و هفت پروژه کلنگ زنی است و ۶۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها در زمینه های عمرانی، اقتصادی، خدماتی، آموزشی و بهداشتی هزینه شده و یا می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha