دمای هوای خراسان رضوی کاهش می‌‎یابد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران همراه با افزایش وزش باد و روند کاهشی دما در مناطق مختلف خراسان رضوی شدت می‌گیرد.

مرتضی اثمری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از عصر روز گذشته بارشهای پراکنده باران در این استان آغاز شده است که این بارندگیها تا ظهر فردا یکشنبه ادامه دارد و به تدریج سامانه جوی از استان خارج می شود.
وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته در سه شهرستان جغتای، قوچان و جوین خراسان رضوی بارشهای پراکنده به میزان کمتر از یک دهم گزارش شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش ۶ درجه ای دما در خراسان رضوی در روز یکشنبه هفته جاری گفت: بیشینه دمای هوای دیروز مشهد ۲۲ درجه سلسیوس بود که امروز شنبه ۲۱ درجه پیش بینی شده است و فردا به ۱۶ درجه کاهش خواهد یافت.
اثمری افزود: کمینه دمای هوای دیشب مشهد چهار درجه سلسیوس بود که یکشنبه شب سه درجه کاهش می یابد. 
وی ادامه داد: زاوه با کمینه دمای هوای چهار درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۵ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد در شهرستان تایباد با سرعت ۸۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha