۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 2056
کد خبر: 84206620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خراسان رضوی در شرایط پایدار جوی قرار دارد

۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۰۲
کد خبر: 84206620
خراسان رضوی در شرایط پایدار جوی قرار دارد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: رصد تصاویر ماهواره‌ای پوشش ابر در حال گذر در استان خراسان رضوی را نشان می‌دهد و بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود از امروز تا روزهای پایانی هفته شاهد شرایط به نسبت پایدار جوی در این استان باشیم.

سارا حکمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بازه زمانی آسمان استان خراسان رضوی در بیشتر ساعات و نقاط، صاف پیش‌بینی می‌شود که این پدیده در شهرهای بزرگ و صنعتی از جمله شهر مشهد منجر به افزایش مواد آلاینده می‌شود و بر این اساس انتظار داریم روزهای آینده در بیشتر ساعات، شاخص کیفیت هوای شهر مشهد در شرایط ناسالم قرار گیرد.

وی ادامه داد: از لحاظ تغییرات دمایی در روزهای آینده نوسانات قابل ملاحظه در سطح استان وجود ندارد و فقط در برخی از نقاط استان چند درجه‌ای دمای هوا کاهش پیدا می‌کند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و در بین شهرستان‌های استان، قوچان با حداقل دمای هوای چهار درجه زیر صفر سردترین و تایباد با ۱۹ درجه بالای صفر گرمترین شهر استان گزارش شده است و سرعت وزش باد در شهر مشهد، تربت جام و بردسکن به ۵۰ کیلومتر در ساعت رسید.

حکمی افزود: انتظار می‌رود امروز دمای هوای شهر مشهد در گرمترین ساعات به ۱۵ درجه بالای صفر برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha