داورزنی تکذیبیه روابط عمومی فدراسیون والیبال را تکذیب کرد

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون والیبال مدعی شد که سرمربی تیم ملی از ۲۳ فروردین به ایران سفر می‌کند. این تاریخ با تکذیبیه‌ای که چند روز قبل روابط عمومی فدراسیون منتشر کرد تفاوت دارد.

به گزارش ایرنا، اواخر هفته گذشته یکی از رسانه‌ها خبر داد که ولادیمیر آلکنو از ابتدای اردوی تیم ملی به ایران سفر نمی‌کند و به جای آن تیم را به روسیه می‌برد تا اردو در این کشور برگزار شود. آلکنو سرمربی تیم زنیت کازان است و بدون شک تا زمانی که مسابقات این تیم در این فصل به پایان نرسد نمی‌تواند به ایران سفر کند.

فدراسیون والیبال روز جمعه این خبر را به نقل از امیر خوش‌خبر تکذیب کرد. در خبر روابط عمومی، سرپرست تیم ملی اعلام کرده بود که اردوی تیم ملی قرار است از پنجم فروردین آغاز شود و تاکنون این برنامه‌ها که با توافق آلکنو تدوین شده، تغییری نکرده است.

البته همان رسانه در فاصله کوتاهی پس از انتشار تکذیبیه در سایت فدراسیون، مصاحبه‌ای با خوش‌خبر انجام داد که با خبر روابط عمومی تفاوت داشت. خوش‌خبر در این مصاحبه اعلام کرد که اگر مسابقات تیم زنیت کازان تا روز پنجم فروردین به پایان نرسد، ۲ امکان پیش روی ماست. یکی اینکه توماس توتولو دستیار آلکنو برای آغاز تمرینات به ایران بیاید و دیگری اینکه تیم ملی راهی روسیه شود.

دیروز محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون که برای تماشای فینال لیگ برتر نوجوانان به کاشان سفر کرده بود، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مدعی شد که آلکنو ۲۳ فروردین به ایران می‌آید. این درحالی است که بر اساس تکذیبیه منتشر شده در سایت فدراسیون، آلکنو باید از ۵ فروردین به ایران بیاید.

داورزنی در ادامه حرف‌های خود گفت که اردوی تیم ملی قرار است از هفتم فروردین شروع شود. یعنی تاریخی مغایر با آنچه در خبر روابط عمومی آمده بود. به گفته داورزنی، تیم ملی پس از ۱۲ روز تمرین در تهران، به روسیه می‌رود تا اردوی خود را در این کشور برگزار کند. یعنی کاروان تیم ملی ۱۹ یا ۲۰ فروردین به روسیه می‌رود. در این شرایط چگونه قرار است آلکنو ۲۳ فروردین راهی تهران شود؟

این موضوع در والیبال جهان بسیار عادی است که سرمربی تیم‌های ملی، همزمان هدایت یک تیم باشگاهی را هم بر عهده داشته باشند. این مربیان هم تا زمانی که مسابقات باشگاهی به پایان نرسیده، در اردوی ملی شرکت نخواهند کرد. حتی لیگ کشوری مثل ایتالیا تا اواخر اردیبهشت و گاهی تا یک هفته پیش از آغاز مسابقات ملی نیز ادامه می‌یابد و شاید اردوی تیم ملی این کشور تا آخرین روزهای پیش از نخستین مسابقه فصل هم تشکیل نشود.

در این شرایط بسیار عادی و قابل‌پذیرش است که آلکنو نتواند از چند ماه پیش از آغاز لیگ ملت‌ها به ایران سفر کند. اما مشخص نیست چرا مسوولین فدراسیون والیبال همچنان به دنبال مخفی کردن حقیقت و دادن اطلاعات غلط هستند.

در تکذیبیه‌ای که روز جمعه در سایت فدراسیون منتشر شده بود، از قول خوش‌خبر آمده بود که «اطلاعات و اخبار درست و دقیق از تیم ملی» را از سایت فدراسیون والیبال دریافت کنید. اما با دنبال کردن مطالب سایت و اظهارات مسوولین فدراسیون، به اطلاعات متناقض و خلاف واقعیت خواهید رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha