شکست ناامیدکننده تیم ملی والیبال مقابل ایتالیا

تهران- ایرنا- تیم ملی والیبال ایتالیا در نوزدهمین دیدار لیگ ملت‌ها برابر ایران به پیروزی رسید تا به دومین برد خود دست یابد.

به گزارش ایرنا، ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه شنبه یکم خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران از ساعت 3:30 دقیقه بامداد شنبه پنجم خرداد در دومین مسابقه خود به مصاف ایتالیا رفت و سه بر صفر مغلوب حریف شد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب محمدطاهر وادی، مهدی جلوه، ولی‌زاده، امین اسماعیل‌نژاد، مرتضی شریفی، مبین نصری و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.

سیمونه جیانلی، روبرتو روسو ،جانلوکا گالاسی ،یوری رومانو ،الساندرو میکلتو، دنیل لاویا و بالاسو با هدایت فردیناندو دی‌جورجی سرمربی ترکیب آغاز کننده ابتدایی تیم ملی ایتالیا را تشکیل دادند.

ست نخست این مسابقه با امتیازگیری ایران آغاز شد و با پوئن‌های برابر دو تیم پیش ‌رفت تا این که با بازی خوب مبین نصری، تیم کشورمان از امتیاز 6 اختلاف امتیاز با حریف را بیشتر کرده و به سه امتیاز رساند. تیم‌ها بار دیگر در امتیاز 15 برابر شدند و این موضوع باعث شد پائز درخواست وقت استراحت دهد. هرچند این موضوعی کمکی به پیشروی ایتالیا نکرد و این ست با نتیجه 25 بر 19 به نفع ایتالیا پایان یافت.

دومین ست با سه امتیاز متوالی ایتالیا نشان دهنده انگیزه بیشتر حریف از تیم ایران بود. با وجود تعویض‌های پائز، کشورمان در این ست موفق نبود و ایتالیایی‌ها توانستند با اختلاف امتیاز و با نتیجه 25 بر 18 به پیروزی برسند.

پائز در ست سوم هم در امتیاز هفت بر دو به نفع ایتالیا دو تعویضه کرد اما آمدن محمد بربست به جای امین اسماعیل‌نژاد و جواد کریمی به جای محمدطاهر وادی هم شرایط تیم ایران را تغییر نداد و در نهایت این ست هم با امتیاز 25 بر 11 به نفع ایتالیا پایان یافت.

اورتیز هکتور از پرتوریکو و کاکادور اندرسون از برزیل داوران اول و دوم این مسابقه بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha