تریبون تصویری جبهه جهادگران برای انتخابات ۱۴۰۰ افتتاح شد

تهران-ایرنا- دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی از افتتاح تریبون تصویری جهادگران برای انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این تریبون با هدف رعایت فاصله اجتماعی و به حداقل رساندن جلسات عمومی انتخاباتی راه‌اندازی شده است.

وهاب عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا از رویکرد جدید این تشکل برای انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: با توجه به خطر گسترش ویروس کرونا، برگزاری جلسات عمومی برای تشریح و توضیح مواضع انتخاباتی به صلاح کشور نیست. برای همین رویکرد حزب این است جلسات عمومی برگزار نشود.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر با توجه به اهمیت و ضرورت حضور آگاهانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر را نادیده بگیریم. مسائل زیادی در حوزه مدیریت اجرایی کشور و امور شهری وجود دارد که لازم است مردم درجریان امور کشور، اتفاقات روز و برنامه‌های آینده نامزدها و جریان‌های سیاسی قرار بگیرند. بنابراین باید به فکر روش‌های جایگزین برای تبیین و اعلام برنامه‌ها و مواضع باشیم.

وی گفت: بنابراین با مشورت تیم رسانه‌ای تصمیم گرفتیم تریبون تصویری جهادگران را راه اندازی کنیم و رجال سیاسی، شخصیت‌های مذهبی، نخبگان و صاحب نظران از طریق این تریبون درخصوص انتخابات و مسائل مرتبط با آن بحث و تبادل و نظر کنند.  این تربیون در استودیو تحلیلی خبری جهادگران نیوز افتتاح شده که تولیدات آن در تمامی پیام رسان های فضای مجازی مثل تلگرام، واتس آپ، اینستگرام و پایگاه‌های خبری جهادگران منتشر می شود.

عزیزی ادامه داد: آیت‌الله عباسعلی اختری عضو مجلس خبرگان رهبری، رضا تقی پور نماینده مردم تهران در مجلس و عضو هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، سید محمد حسینی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، فاطمه واعظ جوادی معاون سابق رئیس جمهور، برای شروع فعالیت و افتتاح تریبون تصویری جهادگران در دفتر رسانه‌ای جهادگران حضور پیدا کردند.

این فعال سیاسی ابراز امیدواری کرد: با استفاده از پتانسیل فضای مجازی، برگزاری تجمع‌ها و مراسم‌های انتخاباتی حضوری به حداقل ممکن برسد بنابراین به احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی توصیه می‌شود جهت رعایت سلامتی مردم از برگزاری جلسات انتخاباتی حضوری و پرتراکم در سالن‌ها و فضاهای مسقف پرهیز کنند.

دبیرکل جبهه جهادگران افزود: به صورت مستمر جلسات بحث و بررسی تخصصی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر از طریق تریبون تصویری جهادگران با حضور کارشناسان و نخبگان برگزار خواهد شد.

عزیزی با بیان این که جبهه جهادگران جلساتی را با تعدادی از نامزدهای ریاست جمهوری داشته گفت: در نهایت فارغ از تصمیم دیگر جریان‌ها، این جبهه به صورت مستقل در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و کاندیدای ریاست جمهوری اعلام نظر خواهد کرد.

وی افزود: برای انتخابات شورای اسلامی شهر در تهران و کلان‌شهرهای دیگر لیستی مستقل از جریان‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب معرفی می‌کنیم. البته دادن لیست جداگانه به این مفهوم نیست که کاندیدای مشترک با دیگر لیست‌ها نداشته باشیم. جبهه جهادگران تصمیم دارد به عنوان جریان سوم و مستقل از دیگر جریان‌ها وارد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha