۲۵ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۳۸
کد خبر: 84185919
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حریفان تیم شهرداری اردکان در لیگ برتر فوتسال مشخص شدند

یزد- ایرنا- رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال استان یزد گفت: تیم شهرداری اردکان در گروه اول لیگ برتر فوتسال نوجوانان قهرمانی باشگاه های کشور با فردوس قم، شهرداری ساوه، فولاد هرمزگان، گیتی‌پسند اصفهان و رویش فدک الزهرا مشهد هم گروه شد.

برای نخستین بار با خرید سهمیه، تیم شهرداری اردکان به عنوان تنها نماینده استان یزد در لیگ برتر فوتسال قهرمانی نوجوانان کشور شرکت می‌کند.

هادی محراب عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در گروه دوم تیم های منصوری شاد کاشان، امید جلین گرگان، شهرداری رشت، استعدادهای درخشان مشهد، آتیه‌سازان شازند و آراد شاهرود حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات گروه اول در اصفهان و گروه دوم در شاهرود برگزار می شود ادامه داد: شهرداری اردکان تنها نماینده استان در این لیگ است امید می رود بتواند با کسب نتایج مناسب افتخارآفرینی کند .

این فعال ورزشی یادآور شد: رقابت‌ها زیرنظر فدراسیون به صورت گروهی و متمرکز برگزار می‌شود و در پایان از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی صعود و سپس برای کسب قهرمانی دیدارهای خود را طبق مقررات انجام می دهند.

محراب با اشاره به اینکه زمان شروع رقابت‌ها هنوز اعلام نشده است تصریح کرد: حضور تیم فوتسال استان در لیگ برتر کشور موجب ایجاد انگیزه و رقابت سازنده و تعالی این رشته جذاب در استان و شهرستان اردکان می شود.

تیم‌های فوتسال صبای یزد و سناتور اردکان ۲ نماینده استان در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور است.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان یزد در لیگ‌های کشوری و ۱۰۰ تیم در لیگ استان حضور دارد.

استان یزد ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

مرکز شهرستان اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha