۲۵ دی ۱۳۹۹، ۸:۳۹
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84185239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شعبه طلایه داران صلح و سازش فرمانداری شهرستان قزوین افتتاح شد  

قزوین - ایرنا - شعبه طلایه داران صلح و سازش فرمانداری شهرستان قزوین روز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی رییس کل دادگستری استان، محمد شفیعی، فرماندار شهرستان قزوین، قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین و فرماندار افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، رییس کل دادگستری استان در این مراسم، اهداف این شعبه را معنوی دانست و خاطر نشان کرد: تاسیس شعبه طلایه داران صلح و سازش را می‌توان در جایگاهی ویژه قرار داد و عملی خداپسندانه دانست و با دیدگاه و نگرش صلح و سازش به بررسی و پیگیری آن پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی افزود: هم اکنون ۷۲ شعبه در استان به صورت فعال انجام وظیفه می‌کنند که از این تعداد ۵۱ شعبه مربوط به مرکز استان است که با شروع به کار این شعبات شاهد تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها، استفاده از ظرفیت شوراها و کاهش صرف زمان و هزینه بوده‌ایم.

فرماندار شهرستان قزوین نیز در مورد اهداف ترسیم شده از افتتاح شعبه طلایه داران صلح و سازش شهرستان قزوین، اظهار داشت: این شعبه با هدف کاهش مراجعات کارکنان دستگاه‌های دولتی به دستگاه قضا کار خود را آغاز کرده است و امیدواریم مشکلات و مراجعات به دستگاه قضا کاهش یابد.

محمد شفیعی گفت: با افتتاح این شعبه باید مشکلات،  اختلافات و پرونده‌های حقوقی در داخل دستگاه‌های دولتی حل و فصل شود و در نهایت پروسه رسیدگی به پرونده‌های حقوقی دیگر شهروندان در دستگاه قضا با سرعت بیشتری مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha