۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۵۶
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 84184726
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم بسکتبال شهرداری گرگان دور برگشت لیگ برتر را با پیروزی آغاز کرد

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان با برتری ۷۸ بر ۶۰ در برابر صنعت مس رفسنجان، دور برگشت لیگ برتر باشگاه‌های کشور در گروه الف را با پیروزی آغاز کرد و به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد.

در این مسابقه که عصر امروز چهارشنبه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران‌ برگزار شد، شهرداری گرگان در وقت‌های اول و سوم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۲ و  ۲۲ بر ۱۲ از حریفش جلو افتاد و در وقت‌های دوم و چهارم به ترتیب نتیجه را با حساب‌های ۹ بر ۱۱ و ۲۲ بر ۲۵ واگذار کرد.

مهران شاهین‌طبع سرمربی شهرداری گرگان برای این مسابقه در ابتدا محمدسینا واحدی، نوید رضایی‌فر، محمد جمشیدی، کیوان ریاعی و مایک‌مازیار رستم‌پور را در برابر اصغر کاردوست، وحید اسلامی، مهدی مرادی‌نسب، محمد شهریان و سعید محمدی پنج بازیکن ابتدایی صنعت مس رفسنجان با هدایت امیر هاشمی به میدان فرستاد.

در این مسابقه محمد جمشیدی و نوید رضایی‌فر از شهرداری گرگان با ۲۱ و ۲۰ امتیاز و تاثیرگذاری ۲۳ و ۲۰ امتیازآورترین و تاثیرگذارترین بازیکنان میدان و تیم خود بودند و در تیم صنعت مس رفسنجان سعید محمدی به همراه امانوئل مارتین با کسب ۱۲ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن و اصغر کاردوست از همین تیم با ۹ امتیاز، ۱۴ ریباند و اثرگذاری ۲۱ به عنوان موثرترین بازیکن این تیم شناخته شد.

مسابقه رفت ۲ تیم ۸۸ بر ۷۸ به سود نماینده گرگان به پایان رسیده بود.

شهرداری گرگان که هم اکنون از ۸ مسابقه، با ۸ برد و بدون باخت و مجموع ۱۶ امتیاز در رده نخست جدول این گروه قرار دارد و فردا پنجشنبه ۲۵ دی ماه مقابل خانه بسکتبال خوزستان به میدان خواهد رفت.

رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال ایران امسال در ۲ گروه هشت تیمی از ۱۵ آبان آغاز شده و به علت شیوع کرونا به صورت متمرکز در تهران در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha