آیت‌الله مصباح بیش از نیم‌قرن با بدعت‌ها مبارزه کرد

قم – ایرنا – آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید با صدور پیامی، ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی، آورده است: این عالم برجسته با سخنرانی‌های خود از نیم‌قرن پیش در حوزه علمیه قم، تفکّر ولایی را نشر و با بدعت‌ها مبارزه کرده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی آیت الله صافی گلپایگانی، در این پیام آمده است: عالم ربّانی آیت الله آقای حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی شخصیتی است که با تلاش و جدّیت خود به مراتب بالای فضل و علم در حوزه علمیه رسید و به مقام استادی برجسته حوزه نائل گردید.

پیام افزوده است: تأسیس مراکز علمی و مذهبی و مشارکت در تشکیل آنها، مانند مرکز فرهنگی مذهبی وزین «در راه حق»، سخنرانی های ایشان از نیم قرن پیش در حوزه علمیه قم، و تفکّر ولایی و مبارزه با بدعت ها در آن زمان و بعد از آن، همه نشان از شدّت ارادت به نشر معارف نورانی اهل البیت(ع)و روحیه حماسی و جهادی وی دارد.

پیام حاکی است: این مصیبت را به شاگردان و دوستداران ایشان و به فرزندان فاضل و داماد ارجمندشان تسلیت گفته، رحمت و رضوان الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان از خداوند متعال مسئلت دارم.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بدلیل بیماری، عصر جمعه ۱۲ دی دار فانی را وداع گفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha