۱۰ دی ۱۳۹۹، ۷:۰۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84166769
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: پیام رزمایش غزه اتحاد گروه‌های مقاومت فلسطین است

تهران – ایرنا – سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین سه شنبه شب در خصوص رزمایش مشترک نیروهای مقاومت فلسطین در غزه گفت: پیام این رزمایش اتحاد و انسجام میان گروه های مقاومت فلسطین است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری معا فلسطین، "داود شهاب" گفت: رزمایش «تکیه گاه محکم» پیام واضحی از اتحاد و انسجام ساختار مقاومت است و نشان می دهد که جبهه مقاومت فلسطین جبهه ای متحد و منسجم است و آماده مقابله با هرگونه تجاوزات آتی اسرائیل علیه نوار غزه است.

وی افزود: این مانور در سایه تشدید تهدیدهای اسرائیل برای آغاز تجاوز به مردم فلسطین صورت می گیرد و از طریق این مانور مقاومت می خواست پیام واضحی ارسال کند که هرگونه تلاش اسرائیل برای گسترش تجاوزات و ادامه محاصره نوار غزه، با واکنش شدید فلسطینیان از طریق اتاق مشترک عملیات مقاومت فلسطین مواجه می شود.

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که مقاومت، طی سال های گذشته، با تلاش فراوان به دنبال آماده سازی نیروها، تجهیزات و توسعه توانایی های خود بوده و اولویت اصلی مقاومت به شمار می آید که از ظرفیت های بالایی برخوردار است.

شهاب خاطرنشان کرد که مقاومت امروز قوی تر، منسجم تر و دارای ابزارهای جنگی سطح بالایی است که از طریق آنها می تواند شرایط بازدارندگی در برابر رژیم اشغالگر ایجاد کند.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز سه شنبه و در سالروز «جنگ فرقان» (جنگ ۲۲ روزه غزه در سال ۲۰۰۸) رزمایش گسترده نظامی در غزه برگزار کردند.

این رزمایش به عنوان اولین و گسترده ترین رزمایش دفاعی در نوار غزه همزمان با دوازهمین سالگرد جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه آغاز شده است. در این رزمایش یک روزه ۱۲ گروه مختلف مقاومت فلسطینی شرکت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha