۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 1483
کد خبر: 84167177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی در به شکست کشاندن رزمایش غزه ناکام ماند

تهران - ایرنا - یک تحلیلگر سیاسی و کارشناس امور رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تلاش های تل آویو برای به شکست کشاندن رزمایش بزرگ گروههای مقاومت در غزه ناکام ماند.

به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، عدنام ابوعامر در یک گفت وگوی رادیویی تصریح کرد :که رزمایش  نظامی مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه به دقت از سوی محافل سیاسی و نظامی اسرائیلی و رسانه‌های صهیونیستی پیگیری می‌شد و این رژیم می‌خواست این مانور را به شکست بکشاند اما موفق به این کار نشد.

او گفت که این مانور ثابت کرد ،مقاومت بیش از هر زمان دیگری برای مقابله با رژیم صهیونیستی آمادگی دارد.

ابوعامر عنوان کرد که مقاومت فلسطین به رغم استقرار گسترده نیروهای اسرائیلی در نزدیکی مرزهای باریکه غزه که هدف از آن به شکست کشاندن مانور مقاومت بود، جرأت و جسارت زیادی به خرج داد و بر اجرای این مانور با قدرت و اقتدار کامل اصرار ورزید.

وی اشاره کرد که این مانور دارای ابعادی دفاعی برای پاسخ‌گویی به هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی بود، همانگونه که مقاومت نیز اعلام کرده است و در بلندمدت نیز تمامی گروه‌های مقاومت سعی خواهند کرد تا این وحدت و هماهنگی میدانی را حفظ کنند.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز سه شنبه و در سالروز «جنگ فرقان» (جنگ ۲۲ روزه غزه در سال ۲۰۰۸) رزمایش گسترده نظامی در غزه برگزار کردند.

این رزمایش به عنوان اولین و گسترده ترین رزمایش دفاعی در نوار غزه همزمان با دوازهمین سالگرد جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه آغاز شده است. در این رزمایش یک روزه ۱۲ گروه مختلف مقاومت فلسطینی شرکت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha