۹ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۳۰
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84165604
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۱۰ پزشک خانواده در مراکز روستایی به بیمه شدگان خدمات ارایه می‌کنند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی با اشاره به توسعه خدمات بهداشتی در روستاها، گفت: ۳۱۰ پزشک خانواده در مراکز سلامت روستایی این استان طرف قرارداد با بیمه سلامت بوده و خدمات لازم را به بیمه شدگان سلامت ارائه می‌کنند.

نادر نانبخش روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پزشکان در ۱۸۱ مرکز جامع سلامت در قالب ۱۷ شبکه روستایی فعال بوده و خدمات رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین ۲۷۵ مامای خانوار و ۸۲ نفر دندانپزشک نیز در این مراکز سلامت حضور دارند که در حال ارائه خدمت به بیمه شدگان سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: این تعداد مراکز جامع سلامت با همکاری شبکه بهداشتی و درمانی و دانشگاه علوم پزشکی در تمامی مناطق استان هم‌اکنون در حال فعالیت هستند.

نانبخش بیان کرد: توسعه سلامت در مناطق کم برخوردار و ارائه خدمات به افراد حساس از جمله مادران باردار و کودکان زیر ۱۴ سال از اولویت‌های سازمان‌های درمانی بوده و در این راستان اقدامات موثری انجام شده است.

بیمه سلامت از سال ۱۳۹۳ با اجرای طرح تحول نظام سلامت و تجمیع چند بیمه به ویژه بیمه خدمات درمانی و اقشار مختلف در کشور ایجاد شد و در حال حاضر در کنار بیمه تامین اجتماعی بیشترین سهم را در بازار بیمه‌ای کشور دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha